مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپولیس گفت: در اين هفته و در بازي مقابل صباي قم به چيزي جز برد فكر نمي كنيم و براي كسب عنوان قهرماني امتياز اين بازي براي ما مهم است، هر چند در كنار هواداران برد شيرينتر است.

حسين بادامكي افزود : در روزهاي اخير تمرينات خوبي برگزار كرديم و مشكل خاصي براي بازي با صبا نداريم، بازيكنان از روحيه خوبي برخوردارند و برد تيم پاس باعث شده است كه از استرس بازيكنان كاسته شود.

وي ادامه داد: متاسفانه روزهاي اخير حاشيه هاي زيادي باي ما ايجاد كردند و اين مسايل بر روي بازيكنان تاثير مي گذارد البته بازيكنان پرسپولیس، با تجربه هستند و نسبت به اين مسايل واكنشي نشان نمي دهند، پرسپولیس تيم پرطرفداري است و كوچكترين موضوعي در اين تيم به حاشيه اي بزرگ تبديل مي شود.

بادامكي تصريح كرد: امسال ما به چيزي جز قهرماني فكر نمي كنيم و براي دستيابي به اين امر مهم بايد از همين بازيهاي ابتدايي با قدرت شروع كنيم و حداكثر امتيازات را بدست آوريم تا در پايان ليگ حسرت امتيازات از دست رفته را نخوريم.

وي يادآور شد: در اين هفته با تيم صبا بازي داريم، صبا تيم كوچكي نيست و بازيكنان خوبي دارد، ولي ما در اين بازي به چيزي جز برد فكر نمي كنيم.تمام بازيكنان با يكديگر همدل شدند تا اين بازي را پيروز شديم.

بادامكي در پايان گفت: خيلي خوشحالم كه در اين بازي هوادارانمان نيز حضور دارند، هواداران سرمايه اصلي تيم ما هستند و حضور آنها باعث دلگرمي ماست و با حضور آنها برد تيم ما شيرن تر از قبل مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)