کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم ما جوان شده و بازیکنانی که آمده‌اند اکثرا با انگیزه هستند، دوست داریم هم کیفیت بازی‌مان تغییر کند و هم نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری داشته باشیم.

حسین بادامکی در خصوص تساوی هفته اول تیم فوتبال سیاه‌جامگان با ذوب‌آهن اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. چون در خانه خودمان بازی می‌کردیم اما از طرفی تساوی مقابل تیم خوب ذوب‌آهن هم بد نبود.

وی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل سپیدرود در رشت، گفت: سپیدرود تیم خوبی است و به خصوص اینکه بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و حالا مقابل تماشاگرانش بازی خواهد کرد. ما باید حواس‌مان به این مسابقه باشد چون مطمئنا از این مسابقه استقبال زیادی صورت خواهد گرفت و باید به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص اینکه به تیم‌های مشهدی اجازه بازی در ورزشگاه امام رضا را نمی‌دهند، گفت: خودمان هم خسته شدیم از بس در این مورد صحبت کردیم. به نظرم آنهایی که باید حرف گوش بدهند اصلا توجهی به این مسائل ندارند. فعلا که در ورزشگاه ثامن بازی می‌کنیم و باید از آن تماشاگرانی که در آن شرایط به استادیوم می‌آیند، تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: چمن ورزشگاه ثامن بعد از بازی‌های لیگ فصل گذشته کمی استراحت کرده و فکر می‌کنم الان شرایطش نسبت به گذشته بهتر شده است. ما هم امیدواریم بتوانیم در این زمین از بازی‌های خانگی‌مان نهایت استفاده را ببریم.

بادامکی در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای تیمش در فصل پیش رو پیش‌بینی می‌کند، گفت: تیم ما جوان شده و بازیکنانی که آمده‌اند اکثرا با انگیزه هستند. ما دوست داریم هم کیفیت بازی‌مان تغییر کند و هم نسبت به فصل گذشته امتیازگیری بیشتری داشته باشیم. بازیکنان سیاه‌جامگان باید خودشان را باور کنند و ان‌شاالله رتبه بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص مراسم برترین‌های فوتبال ایران گفت: من مراسم را کامل ندیدم اما جا دارد به بازیکنان پرسپولیس و سرمربی این تیم تبریک بگویم و معتقدم می‌تواند عنوان بهترین هافبک هم به پرسپولیس تعلق بگیرد. طبیعتا با شرایطی که سیاه‌جامگان در فصل گذشته داشت انتظاری نداشتیم شخصی از طرف ما در این بین باشد و این واقعیت است اما همیشه وقتی انتخاباتی صورت می‌گیرد یکسری انتقادات هم با آن تؤام می‌شود. نفراتی که انتخاب شدند قطعا بهترین‌ها بودند و من معتقدم امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود ولی با توجه به شرایط فصل قبل و قهرمانی پرسپولیس پیش‌بینی می‌کردم عنوان بهترین هافبک هم به سرخپوشان برسد. البته باید به سلیقه‌ها احترام گذاشت و مطمئنا سلایق با هم فرق می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)