مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي هافبك مصدوم پرسپوليس درباره آخرين وضعيت خودش گفت: «خوشبختانه با تلاش كادر پزشكي و لطفي كه در اين مدت نسبت به من داشتند، فكر نمي‌كنم مشكلي براي بازي كردن داشته باشم.»

 

«با تمرين‌هاي پرفشار قبل از اردوي كيش و اين دو سه روزه الان كاملا آماده‌ام. شايد شانس در خانه من را زده باشد كه ليگ تعطيل شده. با اين شرايط بدون استرس تمرين‌هايم را ادامه مي‌دهم.»

بادامكي كه مثل خيلي از هم‌تيمي‌هايش از تعويق بازي با ملوان هم خبر نداشت درباره احتمال رخ دادن اين اتفاق مي‌گويد: «اگر اين‌طور شود كه خيلي خوب است. در اين شرايط من دو سه روز بيشتر وقت دارم تا خودم را آماده كنم و اگر كادر فني صلاح دانست، مقابل ملوان بازي مي‌كنم.»

 

وي درباره اردوي كيش گفت: «اينجا همه چيز خوب و اوضاع ما روبراه است. همه با انگيزه تمرين مي‌كنند و اميدوارم جواب اين تمرين‌هاي خوب را بگيريم. البته يكسري مشكل كوچك هم داريم مثل دوري ملي‌پوشان و مصدوميت بازيكنان تيم‌مان.»

بادامكي ادامه داد: «به نظر من اين اردو مي‌تواند به پر رنگ‌تر شدن رفاقت بازيكنان كمك كند. اينطوري بازيكنان به هم نزديكتر مي‌شوند و از آنجايي كه زمان بيشتري در كنار هم هستند، جو تيم بهتر خواهد شد.»

وي درباره از دست دادن پيروزي در دقايق پاياني دو بازي اخير تيمش مي‌گويد: «نبايد اين اتفاقات در بازي‌هاي آينده تكرار شود. بايد بيشتر و بهتر تمركز كنيم و از موقعيت‌هايمان استفاده بيشتري ببريم. اگر راحت‌تر موقعيت‌هايمان را گل كنيم حتي با گل خوردن در دقايق پاياني هم مشكلي برايمان درست نمي‌شود اما مقصر اين بي‌دقتي‌ها و اشتباهات خودمان هستيم و بايد از اين به بعد بهتر كار كنيم.»

وي درباره از دست دادن امتيازات مي‌گويد: «البته مسلم است كه ما خودمان نمي‌خواهيم اين مسائل به‌وجود بيايد اما اتفاقات فوتبال را نمي‌توان پيش‌بيني كرد. با اين‌حال معتقدم اين فصل بايد حواس‌مان را بيشتر جمع كنيم تا اتفاقات دو فصل اخير تكرار نشود.»

بادامكي درباره بازي با ملوان مي‌گويد: «مي‌دانم بازي سختي در پيش داريم. ملوان بازيكنان خوب و دونده‌اي دارد اما ما بايد در زمين خواسته كادر فني را پياده كنيم تا با كسب نتيجه خوب در اين بازي با روحيه‌اي عالي به دربي فكر كنيم و آماده اين بازي مهم شويم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)