معاون پرسپولیس از معارفه سرمربی جدید پرسپولیس طی روزهای آینده خبر داد‌.

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران راجع‌به فسخ بیرانوند گفت: ما قبل از اینکه مهلت مقرر فسخ ایشان برسد، مبلغی را که لازم بود پرداخت کردیم و حالا ایشان فسخ کردند.

معاون پرسپولیس در مورد اینکه سال گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده بود گفت: باید این را از خودشان سوال کنید. هیچکس انتظار نداشت این اتفاق بیفتد چون تمام تعهدتان‌مان را عمل کرده بودیم و همه ما غافلگیر شدیم.

او اضافه کرد: پرسپولیس بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگی به خود دیده است. باشگاه پرسپولیس به راهش ادامه می‌دهد‌. خیلی از بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگ و متشخص در پرسپولیس کار کردند و یک زمانی هم رفتند‌. پرسپولیس نامش انقدر بزرگ هست که به من مدیر، بازیکن و کادرفنی وابسته نباشد. هرچند همه دوستان زحمت کشیدند اما نام پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر است.

بادامکی در واکنش به جذب جانشین احتمالی بیرانوند نیز بیان کرد: این اتفاق حتما رخ خواهد داد و در جلسه مطرح شد. مصوب شد رضا درویش(مدیر عامل پرسپولیس) به دنبال دروازه‌بان باشد.

حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان گفت: مربی خارجی هم تا دو روز آینده اگر اتفاقی نیفتد اعلام می‌شود.

حسین بادامکی در مورد سقف بودجه عنوان کرد: من به نظرم درست نیست. شاید بخواهند پول دریافتی را نظام‌مند کنند ولی با توجه به شرایطی که در آسیا می‌بینیم نمی‌شود این اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: این موضوع دست ما را می‌بندد. می‌بینید ما برای جذب مربی و حفظ بازیکنان‌مان چه دردسرهایی داریم. آنها حق‌شان را می‌خواهند و باید مطالبات‌شان پرداخت بشود و مشکل داریم‌. وای به حال بقیه موارد.

او در مورد بیرانوند و فسخ قرارداد به دلیل عدم دریافت مطالباتش گفت: به بیرانوند چیزی که باید را پرداخت کردیم و اگر مشکلی هم بود باید با مالی صحبت می‌کردند ولی آن چیزی که مالی به ما گفت و طلب و آپشن‌های‌شان را به ایشان پرداخت کردیم. روابط ما با او بد نیست. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بوده و برای باشگاه پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و نتایج خوبی هم گرفته و با مصدومیت بازی کرده است‌. نباید این‌ها را فراموش کنیم اما باشگاه پرسپولیس هم حق و حقوقی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)