مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دیدار فردای تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان را دشوار می داند و امیدوار است سرخپوشان از این بازی خانگی 3 امتیاز بگیرند.


حسین بادامکی در خصوص بازی فردای تیمش در مقابل ذوب آهن گفت: بازی دشواری مقابل تیم صدرنشین لیگ داریم اما محکوم به کسب 3 امتیاز این بازی هستیم.

 

وی ادامه داد: دیگر حق از دست دادن امتیاز در بازیهای خانگی را نداریم. در 2 بازی اخیر 6 امتیاز را از دست داده ایم و هواداران دیگر با باخت در آزادی کنار نمی آیند. ذوب آهن در آمادگی ایده آل قرار دارد و با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می آید ولی ما همه برنامه ویژه ای برای شکست این تیم در آزادی داریم.

 

بادامکی افزود: پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. امتیازات تیم ما در جدول به هم نزدیک است و ما با 3 پیروزی می توانیم به صدر برسیم. به آینده پرسپولیس خوش بین هستم و اطمینان دارم ما در بازیهای آینده نتایج خوبی می گیریم.

 

وی در پایان با اشاره به گل خوردن پرسپولیس در دقاق پایانی گفت: همه بازیکنان این تیم میل به هجوم دارند. در دقایق پایانی همه دوست دارند نفوذ کنند و گل بزنند به همین دلیل ما روی ضدحملات غافلگیر می شویم البته روی این موضوع درتمرینات کار کرده ایم و امیدوارم دیگر چنین مشکلی برایمان تکرار نشود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)