بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: فکر نمی‌کنم درست باشد که مشکلات مالی ما با تیمی مثل پرسپولیس مقایسه شود چرا که قرارداد بازیکنان ما آنچنان نیست.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال صبا که هنوز ادامه دارد، گفت: فقط خدا می‌داند که چه زمانی مشکلات ما حل می‌شود. هر هفته به ما قول هفته دیگر را می‌دهند. قرار بود قبل از بازی با راه‌آهن با ما حساب و کتاب شود که این اتفاق نیفتاد و حالا گفته‌اند قبل از بازی با پرسپولیس پول می‌دهند که فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ ندهد.

وی با بیان اینکه من در نیم فصل دوم به تیم فوتبال صبای قم اضافه شدم، افزود: از زمانی که من به این تیم آمدم هیچ پولی از باشگاه نگرفته‌ام و فقط چند باری که نتایج خوبی گرفتیم از باشگاه پاداش گرفتم.

بادامکی  ادامه داد: همه بازیکنان مشکل دارند اما فکر نمی‌کنم درست باشد که مشکلات مالی ما با تیمی مثل پرسپولیس مقایسه شود چرا که قرارداد بازیکنان ما آنچنان نیست و خیلی از بازیکنان که 20 درصد از مبلغ‌شان را گرفته‌اند پول ناچیزی به حساب می‌آید. ما مشکلات مالی شدیدی داریم اما چاره‌ای نیست و باید تمرین کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم افزود: نداری بازیکنان پرسپولیس با نداری بازیکنان ما فرق می‌کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و مشکلاتش هم بزرگ است اما من فکر می‌کنم در حق صبا اجحاف شده و کسی هم جوابگوی ما نیست.

بادامکی در مورد دیدار این هفته صبای قم مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس، بازی سختی است چرا که این تیم بزرگترین تیم ایران است و حالا که از جام حذفی کنار رفته شرایط سختی دارد و قطعا به بازی‌های باقی مانده‌اش در لیگ برتر نگاه ویژه‌ای دارد. هر چند که این تیم دیدارهای راحت‌تری نسبت به مدعیان قهرمانی دارد. ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا با توجه به نتایج نسبتا بدی که گرفته‌ایم شرایطمان را خوب کنیم.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل پرسپولیس برای من سخت است چرا که سابقه بازی در این تیم را دارم اما در حال حاضر پیراهن صبا را پوشیده‌ام و همه تلاشم را می‌کنم تا مقابل تیم سابقم بهترین عملکرد را داشته باشم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قبل از بازی حتما به سمت علی دایی می‌رود، اظهار داشت: قطعا این کار را انجام می‌دهم و دلیلی ندارد که نزد دایی نروم. او بزرگ فوتبال ماست و مثل برادر بزرگتر من می‌ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)