مرجع خبری پرسپولیس : تمام سعی‌مان این خواهد بود که برای فصل آینده در سه جبهه موفق عمل کرده و در آسیا نیز نماینده شایسته‌ ای برای فوتبال ایران باشیم.

حسین بادامکی،هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  درباره شرایط این تیم در فصلی که گذشت، گفت: “شرایط ابتدای فصل و تغییرات زیادی که داشتیم و این که بدون فرصت کافی برای انجام تمرینات پیش فصل وارد بازی ها شدیم، از جمله دلایلی بود که نتوانیم شروع خوبی در ابتدای بازی ها داشته باشیم”.

وی در ادامه افزود: “ما در نیم فصل اول با توجه به بازی های خانگی زیادی که داشتیم، امتیازهای زیادی را به سادگی از دست دادیم، اما با حضور آقای کاشانی و پس از آن انجام تغییرات در کادر فنی و آمدن علی دایی و انرژی مثبتی که آنها به تیم وارد کردند، کمک شایانی به برطرف شدن حاشیه ها و بازگشت شخصیت تیمی به پرسپولیس شد”.

کاپیتان سوم پرسپولیس درباره تاثیر تغییرات صورت گرفته در کادر مدیریتی و فنی پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت:

 

“این تغییرات صد در صد تاثیر مثبتی در روند حرکتی تیم داشت، اما شاید کمی دیر شده بود. همان موقع که ما به حالت ثبات تیمی رسیدیم، رقیبان ما هم در نتیجه گیری موفق عمل می کردند.

 

با این حال اگر در چند بازی آخر خود در لیگ هوشیارتر عمل می کردیم، می توانستیم به جایگاه و رتبه بهتری در جدول دست پیدا کنیم. البته قهرمانی در جام حذفی گوشه ای از شایستگی های پرسپولیس را ثابت کرد. فکر می کنم این کمترین کاری بود که موفق شدیم برای هواداران انجام بدهیم”.

بادامکی در پاسخ به اظهار نظرهایی که سعی در تحت الشعاع قرار دادن  قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی دارد، گفت: “شاید این صحبت ها از سر حسادت باشد. به هرحال این ها کسانی هستند که در طول فصل هم سعی در ایجاد حاشیه سازی و بر هم زدن انسجام تیمی پرسپولیس داشته‌اند و حالا که دست شان از همه جا کوتاه مانده، چنین بحث های را مطرح می کنند”.

هافبک باسابقه پرسپولیس درباره ملزومات این تیم برای کسب موفقیت در فصل آینده و حضوری پرثمر در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: “پرسپولیس بیش از هر چیز به ثبات در مدیریت نیاز دارد. با شناختی که از آقای کاشانی وجود دارد و همچنین توانایی های فنی علی دایی، به اعتقاد من اگر در کنار جذب بازیکنان مورد نیاز و تقویت نقاط ضعف تیم، با کمترین تغییرات و یک بدنسازی ایده‌آل وارد فصل آینده شویم و از روز اول استارت کار را قوی بزنیم، می توانیم آینده خوب و موفقی را برای پرسپولیس متصور باشیم”.
بادامکی در انتها خاطر نشان کرد: “با توجه به این که یک فصل از لیگ قهرمانان آسیا دور بودیم و تجربیات ارزنده ای که از دوره قبلی حضورمان در این رقابتها به دست آورده ایم، تمام سعی و تمرکزمان بر این مسئله استوار خواهد بود که در این دوره از رقابت های آسیایی و همچنین رقابت های لیگ برتر و جام حذفی بتوانیم موفق عمل کرده تا پاسخ مناسبی به زحمات مدیریت باشگاه، کادر فنی و هواداران خوبمان بدهیم”.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)