معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خبر داد تنها تایید شورای برون مرزی باقی مانده تا کارلوس گاریدو وارد تهران شود.

حسین بادامکی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: فضای خوبی در باشگاه وجود دارد و نمی‌خواهیم در بازار نقل و انتقالات شتاب زده عمل کنیم.

او ادامه داد: ما باید منطقی و حساب شده جلو برویم با توجه به بازیکنانی که داریم باید باهوش و منطقی جلو برویم. یکسری از افراد دوست ندارند که این باشگاه در مسیر درست گام بردارد. درست است که هواداران انتظار دارند که در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد و بازیکنان با کیفیت جذب تیم شوند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور علی رضایی بازیکن تیم سقوط کرده خوشه طلایی با بیشترین گل خورده در باشگاه پرسپولیس گفت: ما این بازیکن را از قبل زیر نظر داشتیم و درست است تیم او سقوط کرده اما این بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشت و با استعلامی که از مربیان سابق این بازیکن و کسانی که به لیگ دسته اول مشرف هستند گرفتیم همه اذعان کردند که این بازیکن باکیفیت است. ما بازیکنی که در حد نام پرسپولیس نباشد را جذب نخواهیم کرد.

بادامکی تصریح کرد: در فضای نقل و انتقالاتی رقم‌های عجیب و غریبی مطرح می‌شود و اگر قرار است مثل سال سقف بودجه رعایت نشود به ما هم اعلام کنند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. ما اصرار داریم سقف را رعایت کنیم ولی با این مبالغ امکان ندارد سقف را رعایت کنند. امیدوارم مسئولان رفتار سایر باشگاه‌ها را زیر نظر داشته باشند که با چه مبالغی به دنبال جذب بازیکن هستند که نمونه آن به بازیکنان خود ما پیشنهاد شده است و ارقام به قدری فضایی است که جای بحثی ندارد. ما باشگاهی هستیم که سقف بودجه را رعایت می‌کنیم و این موضوع به ضرر ماست و ما از سمت هواداران خود تحت فشار هستیم بابت بازیکنانی که خدای نکرده شاید از دست بدهیم و از تیم بروند و این به تیمی که قرار است از سال قبل قوی تر بسته شود ضرر می زند.

او در رابطه با زمان حضور «کارلوس گاریدو» در ایران عنوان کرد: حضور سرمربی جدید در ایران نیاز به تأیید شورای برون مرزی دارد و ما نامه‌های لازم را ارسال کرده‌ایم و قرار است دوشنبه جلسه‌ای برگزار شود و در صورت تأیید کارهای مربوط به حضور او در ایران بلافاصله انجام خواهد شد تا ایشان وارد ایران شود.

بادامکی در خصوص پشیمانی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی برای ترک پرسپولیس گفت: ما هم چنین صحبتی را شنیده‌ایم و هنوز مشخص نیست که این بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند یا خیر و خودشان هم تکلیف را رو روشن نمی کنند. حضور یا عدم حضور این ۳ بازیکن تا فردا یا پس فردا مشخص خواهد شد و انشاءالله با شرایطی که ما به آنها اعلام کردیم بمانند.

معاون پرسپولیس در پایان در پاسخ به اینکه قول می دهد تیم قدرتمندی برای هواداران بسته شود گفت: ما در تلاش هستیم تا بهترین اتفاق‌ها برای پرسپولیس رخ دهد اما نمی توانم قولی بدهم که فردا بگویند چرا انجام نشد ولی تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نفرات جذب شوند و بهترین بازیکنانی که داریم را حفظ کنیم چون ما تیم خوبی داریم و نباید مانند دیگر تیم‌ها دست به دامن سایر بازیکنان باشیم تا به هر طریقی آن‌ها را جذب کنیم. ما باید نقطه ضعف های خودمان را رفع کنیم و امیدواریم این کار را بکنیم. هواداران حق دارند نگران باشند ولی توقع داریم آنها در فضای مجازی به اخبار نقل و انتقالاتی توجه نکنند چون اخبار جعلی خیلی زیاد شده است. پرسپولیس احتیاج ندارد خودش را به در و دیوار بزند حتما یک بازیکن را جذب کند پرسپولیس باید نقطه ضعف های خود را ترمیم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)