حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای پایانی خود نزدیک شده به باشگاه پرسپولیس در این مدت اگرچه نیازهای مهمی در ترکیب خود دارد اما به تازگی میلاد محمدی را از آدنا دمیر اسپر جذب کرد و همچنین سعی داشت بتواند علی قلی‌زاده لژیونر ایرانی شاغل در لهستان را به ایران بازگرداند که این اتفاق با توجه به فرم خوب این بازیکن صورت نگرفت.

اکنون حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در گفتگویی که با برنامه وقت اضافه از رادیو ایران داشت، درباره شرایط نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس صحبت کرد و در ابتدا درباره وضعیت میلاد محمدی گفت: میلاد شرایط خوبی دارد و چون از لیگ ترکیه ۲ بازی انجام شد که در هر دوی آنها میلاد بازی کرده، او در شرایط مسابقه است. شرایطش خوب است و فقط باید کنار تیم تمرین کند.

بادامکی در مورد سهمیه‌های تیم پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه اورونوف به لیست زیر ۲۵ سال رفته، ما به جز میلاد محمدی که جذب شده و میلاد سرلک که برگشته، ۲ جای خالی داریم. ۲ بازیکنی که می‌گیریم بعید است خارجی باشد. سازمان لیگ جواب درستی نداده و نمی‌دانیم چند سهمیه داریم. برای نبیل باهویی اعتراض کرده‌ایم ولی هنوز جواب کتبی نداریم.

او در توضیح منتفی شدن انتقال عطیه‌الله گفت: روز اول هم که صحبت کردیم، خودش هم رغبتی به ایران آمدن نداشت. باشگاه روسی عطیه‌الله هیچ مشکلی نداشت و حتی با قرض دادنش هم مشکلی نداشت. برعکس ماجرای قلی‌زاده که با بازیکن توافق داریم، ولی با باشگاه به توافق نرسیده‌ایم، در ماجرای عطیه‌الله با باشگاه توافق کردیم اما با خود بازیکن نه.

وی افزود: این اواخر به ما اوکی داد اما روز آخر شیطنت باشگاه یا دلال‌ها باعث شد یک آفر از الاهلی مصر بگیرد و با مبلغ بیشتر این انتقال صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)