حسین بادامکی می‌گوید امروز(سه شنبه) مالیات رادوشویچ را پرداخت کردیم و مفاصا حساب آن را برای وکیلش ارسال کردیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود پیرامون مشکل پیش آمده در پرونده رادوشویچ گفت: همان‌طور که اطلاع دارید، این موضوع از مدت‌ها قبل پیش آمد و پیگیری باشگاه تا امروز ادامه داشت. با وجود اینکه خیلی تلاش کردیم و ضمانت‌هایی را به اداره امور مالیاتی دادیم و مفاصا حساب را برای وکیل رادوشویچ فرستادیم اما مورد قبول وکیل ایشان نبود. در نهایت امروز مبلغ موردنظر که اداره مالیات مشخص کرد، نقدی واریز کردیم و مفاصا حساب را برای وکیل ایشان ارسال کردیم.

معاون درویش درباره تعهد پرسپولیس برای مالیات بوژیدار اظهار داشت: جزو قرارداد ایشان بود که مالیات برعهده باشگاه است. مالیات بازیکنان خارجی معمولا به این شکل است که باشگاه پرداخت می‌کند و حالا این موضوع از سوی سازمان لیگ ممنوع شده است.

وی ادامه داد: ما این مفاصا حساب را چند روز قبل هم فرستادیم ولی نمی دانم وکیل ایشان چرا آن را قبول ندارد و برگشت زد و حالا که پرداخت شد امیدواریم تا فردا حل شود. مسئله اداره مالیات یک مسئله داخلی است و این اداره نامه رسمی داده بود که این بازیکن دینی ندارد ولی نمی دانم چرا قبول نمی کردند. ما علاوه بر نامه ضمانت هم گذاشتیم در اداره مالیات و این طور نبود که اداره مالیات بدون ضمانت نامه مفاصا حساب بدهد.

بادامکی درباره زمان باز شدن پنجره گفت: درحال مذاکره هستیم و وکیل ایشان باید به فیفا تایید بدهد تا پنجره باز شود و مشکل حل شود. پرونده دیگری غیر از این نداریم که پنجره را ببندد. برای دریافت ITC عبدالکریم حسن و اورونوف باید اقدام کنیم تا اگر در اسرع وقت بیاید می توانیم قراردادشان را ثبت کنیم. عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی هم که از لیگ داخلی جذب شدند مشکلی برای ثبت قرارداد ندارند.

وی درباره اینکه تا کی از اوسمار حمایت می کنید گفت: ایشان سرمربی ماست و تا آخرین لحظه از ایشان حمایت می کنیم و فکر می کنم با توجه به تمریناتی که از تیم دیدم و صحبتی که با بازیکنان داشتم شرایط تیم خیلی خوب است و تنها مشکل مان بازی کردن خریدهای جدید است تا تیم کامل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)