مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي فوتباليست خوش‌اخلاقي است، آنقدر كه دلت نمي‌آيد از نمايش‌هاي پرانتقادش انتقاد كني اما حسين در پاسخ به اينكه چرا خوب بازي نمي‌كند هر دو دقيقه يك بار مي‌گويد: «مهم اين است كه مربي از من راضي باشد

شنيدم از روزنامه ما دلخوري؟

نه، دلخور نبودم فقط به يكي از همكاران‌تان گفتم يك روز در روزنامه‌تان 6 تا نكته نوشته‌ بوديد كه 20 خطش راجع به من بود كه چرا من بازي مي‌كنم و … واقعا انتقادات اگر منصفانه باشد آدم ناراحت نمي‌شود اما اگر بخواهي يك نفر را خراب كني اصلا خوب نيست.آن روز هم در باشگاه روزنامه شما را ديدم اما در آن مطلب با تريلي از روي من رد شده بوديد و


خب شايد به خاطر اين است كه فيكس بازي‌كردنت يك مقدار حساسيت‌برانگيز شده.
حساسيت همه‌جا هست، ممكن است يكي از بازي من خوشش نيايد اما اگر دقيق بازي‌هاي پرسپوليس را نگاه كنند به غير از بازي استقلال اهواز كه تقريبا همه بد بودند، من بد كار نكردم. در آن بازي هم با پاس اشتباه توپ را لو دادم اما خودم رفتم و تكل زدم و توپ را دور كردم اما خب گل شد. بعد از آن بازي انتقادات زيادتر شد درحالي كه من بد بازي نمي‌كردم.

يعني واقعا خودت از بازي‌هايت راضي هستي؟

مساله مهم آن چيزي است كه مربي از من مي‌خواهد و اينكه بتوانم آنها را راضي كنم.

اما حسين بادامكي در ابومسلم بهترين بازيكن بود و زمان دنيزلي بازي‌هاي فوق‌العاده‌اي را در پرسپوليس انجام داد.
باور كنيد شرايط بدني امسال من از آن زمان هم بهتر است و نسبت به آن سال‌ها هم آماده‌ترم. اين را مي‌توانيد از كساني كه با من همبازي بوده‌اند سوال كنيد. من الان سه چهار مسابقه به عنوان هافبك دفاعي بازي كردم، رو به جلو نيستم كه موقعيت گل بسازم و بازي‌ام به چشم بيايد. وظيفه من شركت در كارهاي دفاعي است و بايد كاري كه سرمربي از من خواسته را انجام بدهم. كاري كه مربي از من خواسته به اينكه جلوي چشم باشم ارجح‌تر است.
پس انتقادات را قبول نداري؟

واقعا مي‌خواهم ببينم مگر بازيكنان ديگر، همين بازيكناني كه در پست من بازي مي‌كنند كار شاقي مي‌كنند كه من انجام نمي‌دهم؟
اما قبول داري بايد طوري بازي كني كه رضايت نسبي همه را باعث شوي و هيچ حرفي پشت بازي كردنت نباشد؟
ببينيد حرف كه هميشه هست و نمي‌شود نظر همه را جلب كرد اما مهم نظر مربي است. اگر دقت كنيد بيشتر اين انتقادها غرض‌ورزي است. شايد من در يك بازي يا چهار پنج بازي قبلي عالي نبودم اما آنقدر هم خراب نيستم كه روزنامه‌ها اين‌طور مي‌نويسند.
ديروز شايعه شده بود كه در قرارداد تو و بائو بندي وجود دارد كه با انصاري‌فرد به توافق رسيده‌اي در همه بازي‌ها فيكس باشي؟
خب اين هم لطف روزنامه‌هاست. پارسال چنين چيزي وجود داشت و هيچ كس چيزي نگفت اما من مي‌توانم قراردادم را به همه نشان بدهم تا ببينند كه چيزي با اين مضمون وجود ندارد.
يعني واقعا پارسال چنين چيزي بود؟
بله، يكي دو بازيكن با اين شرايط قرارداد بسته بودند.
شنيديم پولي به حساب باشگاه واريز شده، تو هم پول دريافت كرده‌اي؟
والله نمي‌دانم، چون من در مشهد هستم و خبر ندارم.
از بازي با ذوب بگو، به نظر مي‌رسد همه راضي بودند.
بهتراست بگوييم از همه راضي بودند الا من، انگار كه تيم ما 10 نفره بازي مي‌كرد و تنها بايد اين نكته را از بازي با ذوب استنباط كرد.
حالا از حضور در پست هافبك دفاعي راضي هستي؟
بله راضي‌ام. الان در پست جلو آقا كريم عالي بازي مي‌كند و بازيكن زياد داريم. من در دو سه سال هيچ وقت در پست خودم بازي نكردم. الان هم مهم نيست كه كجا بازي كنم و برايم فرقي ندارد هافبك دفاعي باشم يا تهاجمي.
شايعه شده بود بعد از كاپيتاني حقيقي، ناراحت شده بودي و گفته‌اي كاپيتان سوم تو هستي.
واقعا نمي‌دانم اين شايعات از كجا مي‌آيد. آقا كريم كاپيتان اول است و هنوز چيزي معلوم نيست كه كي كاپيتان سوم باشد.
پرسپوليس تا اينجاي ليگ نسبتا خوب كار كرده اما فعلا در رتبه ششم جدول قرار دارد، فكر مي‌كني بتوانيد مدعي قهرماني باشيد؟
ما تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم. بازي به بازي بهتر شده‌ايم و آرام آرام به جمع مدعيان وارد مي‌شويم. ما تيم خيلي خوب و باانگيزه‌اي داريم و سعي مي‌كنيم با جمع‌آوري حداكثر امتيازها به صدر جدول برسيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)