پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: برد ۳ بر دوی ما مقابل استقلال دیگر تکرار نمی‌شود.

حسین بادامکی در خصوص برد تیم صبای قم مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: بازی سختی در شیراز داشتیم. چرا که هم ما و هم فجر به دنبال این سه امتیاز بودیم و بارش باران و برف هم باعث لغزنده شدن زمین شده بود. در کل این دیدار 6 امتیازی بود و من خوشحالم که 3 امتیاز این بازی برای ما به دست آمد.

وی ادامه داد:‌ ما اگر این بازی را می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم با توجه به شرایط جدول و نزدیکی امتیاز تیم‌های پایین جدول کارمان سخت می‌شد اما این برد به ما اعتماد به نفس بیشتری داد تا در آینده از رقبایمان بهتر امتیاز بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در مورد دیدار این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز هم افزود: کار خیلی سختی در این بازی در پیش داریم چرا که هم زمین بازی یخ زده و هم اینکه تراکتورسازی در بالای جدول قرار دارد. این تیم نه از بازیکنان شناخته شده بهره می‌برد که مدعی قهرمانی است البته ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن را هم می‌شناسیم. امیدوارم که دست پر از تبریز بازگردیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص دربی 78 اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس امسال تیم خیلی خوبی است و نباید توجهی به باخت این تیم مقابل فولاد کرد. چرا که این باخت هیچ ارتباطی به دربی ندارد. پرسپولیس امسال یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیرش را دارد و فکر می‌کنم از نظر تیمی هیچ مشکلی نداشته باشد البته باید این را هم در نظر داشت که استقلال تیم باتجربه‌ای است و نشان داده از تک موقعیت‌هایش نهایت استفاده را می‌کند و به همین دلیل تیم خطرناکی است اما با این حال امیدوارم پرسپولیس این بازی را ببرد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: فکر نمی‌کنم بشود این بازی یا بازی‌های دیگر را پیش‌بینی کرد اما به خاطر حساسیت هواداران فکر بازیکنان به نباختن است. با این همه من سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و این تیم را دوست دارم و دوست دارم پرسپولیس روز جمعه استقلال را شکست دهد.

بادامکی در خصوص دربی معروف 13 بهمن سال 90 که منجر به برد 3 بر دو پرسپولیس شد و او پاس گل سوم را به ایمون زاید داد، افزود: آن بازی دیگر تکرار نمی‌شود. در آن روز لطف خدا شامل حال ما شد و با اینکه 10 نفره بودیم اما در آخرین دقایق بازی، بازی را بردیم و فکر می‌کنم خدا خواست که استقلال را شکست دهیم. پاس گلم به زاید و آن بازی مهمترین و به یادماندنی‌ترین اتفاق زندگی من بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)