مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: ما برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید بازی های خانگی را ببریم و در خارج از خانه نیز امتیاز بگیریم.

حسین بادامکی درباره بازی مقابل الهلال عربستان و تساوی یک بر یک در ریاض اظهار داشت: بازی فوق سنگینی را مقابل الهلال پشت سر گذاشتیم، واقعا الهلال نشان داد که تیم قدرتمندی است. آنها بسیار خوب همدیگر را پیدا می‌کردند و سپس حفظ توپ را در دستور کاری خود قرار می دادند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس نیز مقابل الهلال بسیار خوب کار و موفق شدیم میان میدان را تا آنجایی که امکان داشت بازی را کنترل کنیم. حریف موقعیت زیادی نداشت، اما 10 نفره شدن تیم عربستانی شرایط بازی را تغییر داد.

بادامکی تاکید کرد: پس از 10 نفره شدن الهلال به آب و آتش زد و فشار روی دروازه ما را چندین برابر کرد تا به گل رسید و سرانجام بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه مسابقه اگر باهوش بودیم، می‌توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم و به 3 امتیاز بازی برسیم.

بادامکی خاطرنشان کرد: در روز اول مسابقات مقابل قوی‌ترین حریف خودمان قرار گرفتیم و قطعا می‌خواهیم از گروه خودمان صعود کنیم. پیروزی برای ما دور از دسترس نبود اما یک امتیاز هم خوب است. ما باید در خانه برنده و در خارج از خانه حداقل امتیازها را بگیریم تا صعود کنیم. امیدوارم که به هدفمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)