پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر یک بازی را واگذار کنیم شاید شرایطمان بغرنج شود اما فکر می‌کنم اگر دو بازی آینده‌مان را با برد پشت سر بگذاریم می‌توانیم خیال آسوده‌ای داشته باشیم.

حسین بادامکی در خصوص شرایط صبای قم قبل از بازی با سپاهان گفت: شرایط بعد از بردی که مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم خوب شده و هم روحیه تیمی بالا رفته و هم اعتمادبه‌نفس بازیکنان برگشته است البته بازی‌های آینده مهمی در پیش داریم تک‌تک آنان برایمان مهم است.

وی ادامه داد: البته بازی با سپاهان بازی سخت و مشکلی است چراکه سپاهان تیمی بزرگ است که در کورس قهرمانی قرار دارد اما ما هم نیاز مبرمی داریم تا این دیدار را ببریم تا بتوانیم به روند خوبی که آغاز کردیم ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره اینکه روند رو به رشد صبا ادامه‌دار خواهد بود و یا با سکته مواجه می‌شود گفت: تلاش می‌کنیم که دیگر سکته نکنیم! امتیاز بازی با تیم‌های پایین جدول برای ما بسیار مهم است و اگر یک بازی را واگذار کنیم شاید شرایمان بغرنج شود اما فکر می‌کنیم اگر دو بازی آینده‌مان را با برد پشت سر بگذاریم می‌توانیم خیال آسوده‌ای داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نتیجه‌گیری موفق این تیم تا اینجای لیگ برتر هم تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که این روزها در بهترین شرایط خودش قرار دارد اما فکر می‌کنم چیزی که باعث شده این تیم موفق باشد عدم گل خوردن آنهاست که باعث شده این تیم شخصیت بزرگتری پیدا کند. من فکر می‌کنم که پرسپولیس امسال به راحتی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)