معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیاست و امیدواریم امسال نیز بتوانیم اتفاقات خوب و بزرگی را رقم بزنیم.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه، اظهار داشت: روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذاریم. هم اکنون برای قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا، عازم مالزی هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

وی در واکنش به اینکه آیا تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا می‌تواند نتایج خوبی کسب کند؟ گفت: چرا که نه. پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا است و امیدواریم امسال نیز اتفاقات خوب و بزرگی را رقم بزنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در واکنش به اینکه تیم‌های آسیایی برای موفقیت در این رقابت‌ها هزینه‌های زیادی کرده‌اند اما پرسپولیس هنوز نتوانسته تیم خود را کامل کند، عنوان کرد: نمی‌گویم در آسیا کار راحتی داریم. به نظرم بهتر است یادمان باشد که در مورد قهرمان ایران صحبت می‌کنیم و نباید به گونه‌ای رفتار شود که انگار تیم کوچکی هستیم. تیم خوب و بازیکنان بزرگی در اختیار داریم که همگی بهترین هستند. در تلاش هستیم تا تیم را تقویت کنیم، اما اینکه بگویم پرسپولیس ضعیف شده، بی انصافی است.

بادامکی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات، گفت: همچنان در تلاش هستیم تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا تیم خوبی روانه مسابقات این فصل شود. اینگونه نیست که کسی بی‌تفاوت باشد. قطعا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش رقم خواهد خورد و جایی نگرانی وجود ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و افتخارات زیادی را در سالیان اخیر کسب کرده و این طبیعی است که عده‌ای نمی‌توانند موفقیت این باشگاه را ببینند و شیطنت می‌کنند. قطعا پرسپولیس با قاطعیت به روند خود ادامه می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)