هافبک تیم صبا گفت:بازیکن در تیم داریم که  لنگ 50 هزار تومن دستی است.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با   اوج،درباره سومین اعتصاب بازیکنان صبا به دلیل مشکلات مالی عنوان کرد:ما در دفعات قبلی که دچار مشکل مالی بودیم احترام بزرگ ترها را نگه داشتیم و کوتاه آمدیم ولی این دفعه کارد به استخوان رسیده است و بازیکنان صبا تصمیم شان را گرفته اند.

وی ادامه داد:اگر قبل از این بازی مقابل پرسپولیس  به میدان رفتیم هم به خاطر پادرمیانی مدیرعامل باشگاه بود.ما در آن مقطع به خاطر صحبت های کشوری فرد تمرین کردیم ولی پس از آن اتفاق خاصی رخ نداد و تیم در مشکلات دست و پا می زند.

هافبک صبا درباره اینکه آیا در صورت ادامه این روند بازیکنان این تیم مقابل ذوب آهن به میدان می روند یا نه گفت:من امیدوارم تا آن زمان مشکلات حل شود.بازی ذوب آهن حیاتی است و  با این روند که زمان را از دست می دهیم به ضرر ماست.ذوب آهن در حال تمرین است و امکانات زیادی هم دارد.با این وجود بعید می دانم اگر این مشکلات حل شود بازیکنان مقابل ذوب آهن به میدان بروند.

وی درباره اینکه تا به امروز چقدر از قراردادش را از باشگاه صبا گرفته است اظهار داشت:من هیچ درصدی نگرفتم.فکر نمی کردم شرایط صبا این قدر وخیم باشد.همه تیم ها مشکل مالی دارند ولی  واقعا تصور هم نمی کردم صبا در چنین شرایطی قرار داشته باشد .مسولان قم اگر نمی توانند همین امروز امتیاز صبا را هبه کنند. اگر سقوط کنیم امتیاز صبا را 1 میلیارد هم نمی توانند بفروشند.

بادامکی افزود:در وضعیت بدی قرار داریم.شب عید است و از مسولان می خواهم تکلیف بازیکنان صبا را مشخص کنند.خدا شاهد است بازیکن در تیم داریم که  لنگ 50 هزار تومن دستی است.این درست نیست و باید به داد ما برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)