مرجع خبري پرسپوليس: هافبک دونده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی، این بازی را در راستای ادامه اردوی کیش در نظر گرفته بود که بسیار مفید بود.


حسین بادامکی بازیکن متعصب و انرژیک سرخپوشان که زننده 3 گل پرسپولیس برابر منتخب کیش بود، اظهار داشت: فکر می کنم این بازی، تمرین خوبی برای اجرای تاکتیک های مورد نظر کادر فنی و گلزنی بازیکنان تیم بود.


وی افزود: خدا را شکر خوب عمل کردیم و اکثر بچه ها توانستند در این دیدار گلزنی کنند تا سطح روحیه و اعتماد به نفس خودشان را بالا ببرند.


بادامکی در مورد تعداد گل های به ثمر رسانده اش گفت: من سه گل زدم و چند موقعیت هم از دست رفت. کادر فنی از ما خواسته بود فقط تاکتیکی هایی که در تمرینات کار کرده بودیم را در زمین به نمایش بگذاریم و ما هم اینکار را انجام دادیم و نتیجه اش را هم دیدیم.


هافبک پرسپولیس تصریح کرد: هماهنگی در این دیدار حرف اول را می زد. بازیکنان به راحتی یکدیگر را در زمین پیدا می کردند و گذشت و همدلی رمز موفقیت ماست.


بادامکی در مورد بازی با مس تاکید کرد: بازی سختی است. آنها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و ما هم بدلیل ادامه روند رو به رشدمان باید به صدر جدول نزدیک شویم و این موضوع نوید یک بازی پر قدرت و جذاب را می دهد. امیدوارم با دعای خیر هوادارانمان در کرمان به 3 امتیاز این بازی برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)