معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که حضور محمد خدابنده‌لو هافبک مس رفسنجان در جمع سرخپوشان قطعی شده است.

حسین بادامکی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت با اینکه طرفداران در ورزشگاه حضور نداشتند ولی انرژی مثبت‌شان همراه تیم بود. مخصوصاً در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. هر چند در نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم و 2، 3 موقعیت خوب داشتیم. امروز یک بازی خوب و حساب شده انجام دادیم.

وی افزود: به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله بازیکنان جدید در بازی بعد به تیم اضافه شوند و با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در مورد اینکه چرا پرداخت مالیات رادووشویچ با این میزان تاخیر انجام شد و تا پیش از این اصرار به ارائه چک یا تعهد بود، گفت: باشگاه یکسری ضمانت به اداره مالیات داده و نامه آن را از این اداره دریافت کرده بود. اداره مالیات بی‌جهت نامه رسمی به فرد یا باشگاهی ارائه نمی‌دهد. قطعاً کارمان درست بوده؛ ولی وکیل آقای رادووشویچ اصرار داشتند که حتماً فیش‌های واریزی به آنها داده شود. ما هم این کار را کردیم و پنجره باز شد.

بادامکی درباره اینکه احتمال دارد تراکتور بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استفاده از عیسی آل‌کثیر شکایت کند و نتیجه بازی 3 بر صفر به نفع آنها اعلام شود، عنوان کرد: استعلام گرفتیم و گفتند که پنجره داخلی‌مان بسته نیست. خبری که گفتید را الان می‌شنوم. سازمان لیگ امروز ظهر کارت عیسی آل‌کثیر را صادر کرد اگر پنجره مشکل داشت که اصلاً صادر نمی‌شد.

وی راجع‌ به اینکه پرسپولیس توانست بالاخره با هدایت اوسمار برنده شود، گفت: بازی قبل بدشانسی آوردیم. باوجود احترامی که برای آلومینیوم قائلم بازی قبل موقعیتی روی دروازه ما به وجود نیامد. یک اتفاق باعث شد که بازنده شویم. هفته قبل هم موقعیت خوبی داشتیم. فکر می‌کنم کیفیت تیم ما نیم فصل دوم با وجود بازیکنانی که اضافه شدند، بالا رفته است. این تیم، تیم خیلی خوبی است. اوسمار با توجه به بازخوردی که از تمرینات می‌گیرد و خود من رفتم دیدم، شرایط فنی خوبی دارد و مشغول کار و تلاش است. بچه‌ها انگیزه دارند و با جان و دل تلاش می‌کنند. تنها مشکل ما پنجره نقل و انتقالاتی بود که باز شد. اگر آی تی سی 2 بازیکن خارجی ما صادر می شد که خیلی بهتر بود؛ ولی بازی بعد با تمام نفرات شرکت می‌کنیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه این باشگاه برای تقویت پست دروازه سرخپوشان با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند، چیست، اظهار داشت: با وجود اینکه فشار زیادی به تیم وارد کردند اما رفیعی خیلی گلر با کیفیتی است. درست است که در 2 بازی تدارکاتی (امارات و آریو اسلامشهر) تیم باخت و او گل دریافت کرد؛ ولی گلر جوان و با کیفیتی است. مطمئن باشید اگر میدان ببیند یکی از گلرهای آینده ما خواهد بود.

بادامکی در مورد پُر بودن لیست نقل و انتقالاتی پرسپولیس، گفت: لیست بزرگسال ما پُر است. باید بازیکن جایگزین و لیست‌مان را خالی کنیم و این اتفاق هنوز عملی نشده است.

وی در مورد احتمال جذب گلر جوان در پرسپولیس با توجه به پُر بودن لیست، عنوان کرد: گلر بزرگسال عملاً نمی‌توانیم اضافه کنیم و گلر زیر 23 سال که در لیگ کشور بازی کرده باشد، فکر نمی‌کنم وجود داشته باشد. دوباره تاکید می‌کنم رفیعی گلر دوم بسیار با کیفیت است و نگرانی نداریم. باید به او انگیزه و روحیه بدهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس راجع‌به اینکه چرا برنامه تقدیر از یحیی گل‌محمدی تا کنون انجام نشده است، اظهار داشت: اینقدر درگیر بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی و نقل و انتقالات بودیم، فرصت نشد؛ اما در برنامه باشگاه این موضوع قرار دارد.

بادامکی درباره اینکه آیا بازی امروز شهاب زاهدی به دلیل پیشنهاد از ژاپن آخرین بازی وی با پیراهن پرسپولیس بود، گفت: 2 بازیکن دیگر ما هم پیشنهاد دارند، همه اینها منوط به رضایت اوسمار است. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد ایشان باید رضایت بدهد.

وی در مورد زمان حضور بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیست این تیم عنوان کرد: حسن عبدالکریم مشکلی ندارد. برای حضور ارونوف ما یک نفر را با نظر آقای اوسمار از لیست خارج کنیم. منظورم سهمیه خارجی‌مان است.

معاون پرسپولیس راجع‌به اینکه آیا کارهای انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس قطعی شده و مشکلی برای حضور در لیست ندارد، گفت: ان‌شاءالله؛ خدابنده‌لو مشکلی ندارد.

بادامکی در مورد خروج احتمالی نبیل باهویی از لیست پرسپولیس گفت: اگر نظر اوسمار باشد باید با ایشان جلسه بگذاریم و توافق کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)