مرجع خبری پرسپولیس : تلویزیون ART کشور عربستان در تحلیلی از درگیری علی دایی و فدراسیون فوتبال ایران، از ادامه مجادله ایرانی ها پس از شکست مقابل تیم ملی عربستان خبر داد.

 

تلويزيون ART عربستان سعودي است با اشاره به اختلافات عميق مربي بركنار شده تيم ملي فوتبال ايران علي دايي و فدراسيون فوتبال كشورمان گفت: دو سال پس از شكست تيم ايران مقابل عربستان در ورزشگاه تاريخي آزادي تهران، همچنان اثرات آن شكست و تلخي آن در ذائقه‌ي ايراني‌ها باقي مانده است و بر سرنوشت فوتبال ايران تاثير داشته است.

 

مفسر ART با بيان اين مطلب كه حتي پس از عدم صعود ايران و عربستان به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي و پايان يافتن جام جهاني كه با قهرماني اسپانيا همراه بود، ايراني‌ها بر سر تبعات آن شكست با هم به مجادله مي‌پردازند و علي دايي كه بلافاصله پس از آن شكست به دستور مقامات ايراني از كار بركنار شد، مطالبه حقوق ناشي از بركناري‌اش را مي‌كند، به طوري كه فدراسيون فوتبال ايران را تهديد به ارجاع شكايت خود به فيفا كرده است. 

 

تلويزيون ART با پخش تصاوير شكست ايران در مقدماتي جام جهاني به عربستان يادآور آن روز شد. سعودي‌ها از اين پيروزي به عنوان رويداد تاريخي ياد مي‌كنند.

 

 

همچنين تصاوير خريد و سوغات زعفران توسط بازيكنان تيم ملي عربستان پس از اين پيروزي، حاشيه‌ي پاياني گزارش دعواي علي دايي با فدراسيون فوتبال توسط تلويزيون ART بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)