بارسلونا رسما استعفای تیتو ویلانووا، سرمربی خود را تایید کرد و از انتخاب جانشین او ظرف سه‌، چهار روز آینده خبر داد.

به گزارش  (ایسنا)، تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا که اواسط فصل گذشته با عود کردن سرطانش جای خود را به جوردی رورا روی نیمکت بارسلونا داد به دلیل وخیم شدن مجدد وضعیت سرطانش از هدایت بارسلونا استعفا داد تا به درمان بیماری‌اش برسد.

شب گذشته ساندرو راسل، ریاست بارسلونا و آندونی زوبی زارتا، مدیر فنی بارسلونا در واکنش به استعفای تیتو ویلانووا جلسه‌ای فوری تشکیل دادند و با استعفای مربی خود موافقت کردند.

ساندرو راسل، رییس بارسلونا شب گذشته درباره قبول استعفای ویلانووا به خبرنگاران، بازیکنان و کادر فنی بارسلونا، گفت: اینجا جمع شده‌ایم تا خبری را اعلام کنم که هیچ وقت در زندگی‌ام دوست نداشتم آن را بر زبان آورم. پس از بررسی‌های صورت گرفته درباره وضعیت بیماری تیتو ویلانووا مشخص شد که او باید به درمان بیماری‌اش بپردازد و هدایت بارسلونا برای او غیر قابل تحمل شده است، زیرا وضعیت بیماری او مجددا وخیم شده و ویلانووا چاره‌ای جز استعفا و درمان بیماری‌اش ندارد. از شما می‌خواهم که به وضعیت ویلانووا احترام بگذارید و خانواده او را حمایت کنید.

رییس بارسلونا در ادامه درباره اعلام سرمربی جدید این تیم گفت: باید به اطلاع شما برسانم که ظرف سه، چهار روز آینده سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد.

ساندرو راسل در پایان درباره بازی دوستانه تدارکاتی بارسلونا در لهستان گفت که این بازی به خاطر استعفای ویلانووا لغو شده است، زیرا اکنون تیم ما شرایط روحی خوبی برای سفر به لهستان و برگزاری بازی دوستانه ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)