بارسلونا بالاتر از رئال مادرید با کسب ۱۰۳ امتیاز به عنوان پرامتیازترین تیم لالیگا در یک سال به تعطیلات کریسمس رفت.

  •  
  •  
  •  

اعداد دروغ نمی‌گویند و شکی نیست که بارسلونا بهترین تیم سال 2012 است. آبی‌اناری‌پوشان ممکن است قهرمان لالیگا نشده باشند؛ اما در یک سال 103 امتیاز به دست آوردند تا با امتیازاتشان در سال 2010 برابر شود. از طرف دیگر رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا با کسب 93 امتیاز در فاصله 10 امتیازی با بارسا قراردارد.

شروع خیره‌کننده شاگردان تیتو ویلانووا نقش فراوانی در کسب این امتیازات داشته است. بارسا با 49 امتیاز با اقتدار صدرنشین لالیگا است و توانسته با رکورد فصل 51-1950 با 57 گل برابری کند.

هنوز 2 بازی در نیم‌فصل اول برای آبی‌اناری‌ها مقابل مالاگا و اسپانیول باقی مانده است و می‌توانند باز هم به گل‌های خود اضافه کنند. اگر کاتالان‌ها در هر دو بازی 3 امتیاز را به دست آورند با 55 امتیاز، نیمی از مسیر فصل را طی خواهند کرد و می‌توانند مدعی شکستن رکورد 100 امتیاز رئال مادرید در فصل گذشته باشند.

در همین حال لیونل مسی نیز فرصت دارد تا آمار گلزنی خود در بازی‌های متوالی را افزایش دهد. وی در 7 مسابقه اخیر خود در لالیگا (مقابل مایورکا، ساراگوسا، لوانته، اتلتیک بیلبائو، بتیس، اتلتیکو مادرید و وایادولید) گلزنی کرده است. وی در صورتی که ششم ژانویه مقابل اسپانیول نیز گل بزند با رکورد گلزنی خودش در 8 دیدار متوالی در فصل گذشته برابری خواهد کرد و هدف بعدی او رسیدن به رکورد مارتین و رونالدو (گلزنی در 10 مسابقه متوالی) است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)