باشگاه فوتبال بارسلونا با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این تیم بر سر امضای قرارداد جدید به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هنوز جزییاتی از این توافق منتشر نشده است اما گفته می شود مسی در طی مذاکرات طولانی مدتی که با سران باشگاه داشته دستمزدی بالاتر از کریستیانو رونالدو در رئال مادرید می خواسته است.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای بر روی وب سایت خود در این باره اعلام کرد: با تمدید قرارداد مسی به توافق رسیده ایم و قرارداد جدید طی چند روز آینده امضا می شود.

برخی خبرها حاکی از این است که ارزش قرارداد جدید باشگاه بارسلونا با مسی 20 میلیون یورو در سال است که بدین ترتیب این بازیکن را با قدری فاصله در صدر گران ترین بازیکنان جهان قرار می دهد.

خبر توافق مسی با بارسلونا در آستانه دیدار حساس شنبه شب این تیم مقابل اتلتیکو مادرید صدرنشین رقابت های لالیگا منتشر شده است.

بارسلونا برای قهرمانی به پیروزی نیاز دارد در حالیکه اتلتیکو با کسب تساوی نیز می تواند صاحب جام قهرمانی رقابت های فصل جاری لالیگا باشد.

مسی در 30 بازی برای بارسلونا در مسابقات این فصل لالیگا 28 گل زده است و با به ثمر رساندن 41 گل در تمامی مسابقات فصل، یکبار دیگر برترین گلزن این تیم است.

وی تا کنون 354 گل در 424 مسابقه برای بارسلونا به ثمر رسانده است و در مجموع برترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

مسی که در سال 2004 به بارسلونا پیوست با امضای قرارداد جدید دومین دهه حضورش در این تیم را سپری خواهد کرد.

این بازیکن به همراه بارسلونا به شش قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دوقهرمانی در جام باشگاه های جهان و دو قهرمانی در سوپر جام اروپا دست یافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)