باشگاه بارسلونا با توجه به مصدومیت مسی که او را به مدت شش تا هشت هفته از میادین فوتبال دور نگه خواهد داشت، ناچار است هشت بازی از جمله دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک را بدون حضور بازیکن سال جهان برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، باشگاه بارسلونا اعلام کرد، لیونل مسی ستاره آرژانتینی این باشگاه به علت مصدومیت از ناحیه پای چپ به مدت 6 تا 8 هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود.

این بازیکن 26 ساله بعد از 20 دقیقه از شروع دیدار بارسلونا مقابل رئال بتیس در روز یکشنبه به علت آسیب دیدگی از زمین خارج شد.

این سومین بار در این فصل جاری است که او دچار مشکل عضلانی می شود.

بخش پزشکی باشگاه تایید کرد که مسی دچار پارگی عضله همسترینگ از ناحیه ران پای چپ شده است و طی 6تا 8 هفته آینده از میادین فوتبال دور خواهد بود.

اولین مرحله درمان مسی در بارسلونا انجام می شود و بعد از آن او به بوئنوس آیرس خواهد رفت.

مسی با این مصدومیت دیدارهای دوستانه آرژانتین مقابل اکوادور و بوسنی و هرزگوین در ماه نوامبر را نیز از دست خواهد داد.

مسی که با دو گل خود در دیدار مقابل آث میلان در هفته گذشته صعود بارسلونا را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قعطی کرد، در دو دیدار باقیمانده مرحله گروهی این رقابتها مقابل آرژاکس و سلتیک حضور نخواهد داشت.

او در دیدارهای بارسلونا مقابل گرانادا، ویارئال و ختافه نیز حضور نخواهد داشت.

جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا روز یکشنبه گفت: غیبت مسی بهانه ای برای نبردن نیست.

وی افزود: ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم، اما چهار یا پنج بازیکن از بهترین بازیکنان جهان نیز در این تیم حضور دارند. بنابراین غیبت مسی نباید بهانه برای نبردن باشد.

وی گفت: این مصدومیت ارتباطی با مصدومیت های قبلی ندارد، چرا که مربوط به پای دیگر اوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)