پرسپولیس نیوز : رحمان رضایی در جمع ستارگان میلان حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در تیم های پروجا ، مسینا و لیورنو ایتالیا عضویت داشته به هنگام صرف شام در هتل ستارگان میلان حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به ستارگان میلان با برخی از آنها به گفتگو پرداخت.

تعداد زیادی از بازیکنان تیم ستارگان میلان رحمان رضایی را می شناختند و با او برخورد گرمی داشتند. از جمله این نفرات می توان به گتوزو ، بارسی ، بوبان و تعدادی دیگر از میلانی ها اشاره کرد.

گتوزو در گفتگو با رحمان رضایی وضعیت او را جویا شد و از او سوال کرد که در حال حاضر به سرمربی گری می پردازد یا همچنان بازی می کند. همچنین گتوزو درباره بازی فردا ، میزان حضور تماشاگران و سایر مسائل جانبی سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید.

فرانکو بارسی نیز برخورد بسیار گرمی با رحمان رضایی داشت و از او سوالاتی را پرسید. بارسی به رحمان رضایی گفت: خوشحالم که فردا بازی نمی کنی چرا که احساس می کنم هنوز بدن آماده ای داری و خطرناک هستی.
فرانکو بارسی نیز درباره بازی روز پنجشنبه و تیم فوتبال پرسپولیس سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید و مدافع اسبق پرسپولیس درباره عدم حضور خودش گفت: من در این بازی نیستم اما ستارگان پرسپولیس نفرات خوبی هستند ، فکر می کنم بازی روز پنجشنبه با استقبال زیاد هواداران همراه باشد.

بازیکنان ستارگان میلان پس از صرف شام دقایقی پیش برای استراحت به اتاق های خود رفتند و البته برخی از مسئولان باشگاه میلان صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتند و برخی هماهنگی های لازم برای حضور در موسسه خیریه ، ضیافت شام ، بازی روز پنجشنبه و … در این گفتگو ها بین مدیران باشگاه پرسپولیس ، مائورو تاولا مدیر ارتباطات و امور بین الملل باشگاه میلان و مدیران تیم ستارگان آث میلان در حال انجام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)