پس از صدور مجوز ورود تماشاگران دو تیم سرخابی در دربی ۹۸، بازار سیاه بلیت فروشی بسیار داغ بود.

دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنچشنبه) در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

* در حالی که قرار بود دربی امروز با حضور تنها بیست هزار تماشاگر برگزار شود اما همچنان بر تعداد هواداران در ورزشگاه افزوده می‌شود و خیلی از طرافدران دو تیم بدون تهیه بلیت در حال ورود به ورزشگاه می‌شوند.

* سیدعلی داور دیدار امروز پرسپولیس و استقلال، به همراه سایر کمک داوران پس از حضور در آزادی بلافاصله از قسمت‌های مختلف چمن آزادی بازدید کردند.

* با توجه به اینکه برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی قراربود تماشاگران با رعایت فاصله‌گذاری روی سکوها حضور داشته باشند اما خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و تماشاگران دو تیم به فاصله خیلی کم کنار هم نشستند.

* به دلیل نتایج این فصل تیم استقلال و صدرنشینی تیم مجیدی در لیگ برتر، تعداد هواداران استقلال نسبت به هواداران پرسپولیس بیشتر است.

* مثل دربی‌های گذشته در این بازی هم بازار سیاه بلیت فروشی داغ است و بلیت قسمت VIP به قیمت دو میلیون تومان به فروشی رسیده است.

* هواداران پرسپولیس در خصوص اینکه چه کسی دروازه‌بان این تیم در دربی خواهد بود باهم بحث می‌کردند و اکثر هواداران سرخپوش درباره حضور لک یا گوهری در درون دروازه پرسپولیس مقابل استقلال باهم اختلاف نظر داشتند.

* هواداران استقلال پس از حضور احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در ورزشگاه علیه مدیرعامل سابق استقلال شعار سر دادند.

* زمانی که حامد پاکدل قبل از شروع بازی قصد مصاحبه با رسانه‌ها را داشت فرشاد فرجی با کشیدن پیراهن مهاجم پرسپولیس مانع از گفت‌وگوی وی شد.

* هواداران پرسپولیس پس از ورود اعضای این تیم به ورزشگاه به شدت تیم محبوب خود و یحیی‌ گل‌محمدی را تشویق کردند البته سرخ‌پوشان توسط هواداران تیم رقیب هو شدند.

* اتوبوس تیم استقلال حدود ۲۰ دقیقه پس از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آمد و بازیکنان اعضای کادر فنی این تیم مورد تشویق هواداران تیم خود قرار گرفتند.

* باز شدن یک پرچم بزرگ در جایگاه هواداران پرسپولیس سبب واکنش منفی و فحاشی استقلالی‌ها شد.

* با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان قبل از شروع مسابقه تعداد زیادی از هواداران با گروه مولودی‌خوانی و تواشیح به اجرای برنامه پرداختند.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه با محمود خوردبین مشاور خود و سعید راد هنرمند پرسپولیسی به ورزشگاه آمدند و مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین سعید فتاحی معاون اجرایی و معاون اقتصادی باشگاه استقلال نیز با حضور در ورزشگاه توسط هواداران تشویق شدند. سعید راد و درویش دقایقی با فتاحی خوش و بش کردند.

*روی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی یک طرح پیراهن این تیم قرار گرفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)