انتشار فایل صوتی و ویدیویی دوم حرف‌های رسول‌پناه باعث دلخوری شدید گل‌محمدی و دودستگی میان هواداران پرسپولیس در مورد شجاع شد.

مهدی رسول‌پناه از این گفته بود که شجاع دست بزن دارد و حتی به او گفته حاضر است چک‌های باشگاه را نقد کند. او صحبت های عجیبی علیه مردم مازندران مطرح کرده که باعث واکنش شدید در شبکه های اجتماعی شده است. هواداران با انتشار هشتگ هایی خواهان عذرخواهی فوری و برکناری او از سوی وزیر ورزش شده اند.

بعد از انتشار فایل صوتی منتسب به رسول‌پناه، یحیی گل‌محمدی بدون اینکه اسم او را بیاورد تلویحاً از شجاع حمایت کرد و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت علیه رسول‌پناه جبهه گرفتند جالب اینکه در مورد شجاع بین برخی از هواداران پرسپولیس دودستگی ایجاد شد به خصوص وقتی که رسانه‌های قطری خبر از توافق او با باشگاه الریان قطر دادند.

این روزها در پرسپولیس بین گل‌محمدی و رسول‌پناه شاهد هستیم و بعید به نظر می‌رسد این دو بتوانند در لیگ برتر بیستم با هم کار کنند. از طرفی صحبت های رسول پناه علیه شجاع خلیل زاده و درگیری او با سایر بازیکنان و قرار دادن او مقابل بازیکنان و هواداران با واکنش یکپارچه بازیکنان پرسپولیس مواجه شده و تمام بازیکنانی که تاکنون رسول پناه از آنان نام برده با انتشار تصاویری از شجاع خلیل زاده در صفحه اینستاگرام خود حمایت کرده اند و صحبت های رسول پناه را تکذیب کرده اند.

همچنین گفته می‌شود علی رغبتی عضو هیئت مدیره سرخ‌ها نیز از وضعیت پیش آمده و برخی تصمیم گیری‌ها ناراحت و قرار است از سمتش استعفا دهد.

گفته می شود وزارت ورزش به زودی در این خصوص تصمیم گیری می کند و دست به تغییرات در پرسپولیس خواهد زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)