مرجع خبری پرسپولیس : مذاكره باشگاه فوتبال پرسپولیس با اسون گوران اریكسون سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، برای مربیگری این تیم بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف جهان از جمله خبرگزاری فرانسه داشته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ خبرگزاری فرانسه در این باره نوشت: اسون گوران اریكسون بعد از ترك باشگاه لیستر سیتی قرار است سرمربی آینده پرسپولیس می شود.

این خبرگزاری در ادامه با اشاره به خبرهای منتشر شده در رسانه های ایران در مورد آغاز مذاكرات این مربی سوئدی با مسوولان باشگاه پرسپولیس در كیش افزود: روزنامه های انگلیس از امضای قرارداد 1.6 میلیون دلاری برای به خدمت گرفتن این مربی خبر می دهند.

 

 

دور نخست مذاكره محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فوتبال پرسپولیس با اریكسون شامگاه چهارشنبه پایان یافت و گفته می شود وی برای نهایی كردن قرارداد خود به تهران خواهد آمد.

 

اریكسون 63 ساله سال گذشته با امضای قرارداد دو ساله به لیستر سیتی رفت اما این باشگاه ماه گذشته اعلام كرد با رفتن وی موافقت كرده است.

 

وی بعد از مربیگری تیم ملی انگلیس از سال 2001 تا 2006، به تیم های منچسترسیتی، مكزیو و تیم دسته دومی ناتس كانتی رفت اما نتوانست در این تیم ها موفقیتی به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)