پرسپولیس نیوز : حمید درخشان در مسابقه امروز مقابل رسانه ورزش در دقیقه 23 یک پنالتی را از دست داد. نکته جالب این بود که کاپیتان سابق پرسپولیس توپ برگشتی را نیز نتوانست وارد دروازه حریف کند.

حمید درخشان در مسابقه امروز مقابل رسانه ورزش در دقیقه 23 یک پنالتی را از دست داد. نکته جالب این بود که کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس توپ برگشتی را نیز نتوانست وارد دروازه حریف کند.

این اتفاق جالب در حالی رخ داد که فصل گذشته حمید درخشان تا هفته بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بود اما بارها در کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از مسابقه، عدم کسب نتیجه را به بی‌دقتی بازیکنان نسبت می‌داد. یکی از این کنفرانس‌های خبری درخشان که پارادوکس جالبی را در مسابقه امروز خلق کرد، دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی بود.

بازی رفت پرسپولیس با گسترش فولاد در فصل گذشته داستان‌های عجیبی داشت. سرخپوشان ابتدا با دو گل از حریف جلو افتادند و اینطور به نظر می‌رسید که کار سختی برای کسب سه امتیاز ندارند، اما سوشا مکانی با بی‌دقتی و از زاویه بسته گل اول را دریافت کرد و در ادامه بازیکنان گسترش فولاد نیز کار را به تساوی کشاندند.

این روز تلخ  می‌توانست اما برای سرخپوشان پایان خوبی داشته باشد چرا که داور در دقیقه 90 برای پرسپولیس پنالتی گرفت، اما مایکل اومانیا آن را از دست داد. اومانیا که در مسابقه با هلند در جام جهانی 2014 نیز یک پنالتی را از دست داده بود باعث شد تا درخشان پس از پایان آن مسابقه به انتقاد از او بپردازد.

درخشان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: « پنالتی را به اومانیا دادیم چرا که او باتحربه‌ترین بازیکن درون زمین بود و می‌دانستیم با توجه به شرایط و دقیقه‌ی حساس بازی، تنها کسی که می‌تواند از پس زدن ضربه پنالتی سربلند بیرون آید، مایکل است. با این حال این توپ گل نشد و من دیگر نمی‌توانم لباس بپوشم و وارد زمین شوم تا پنالتی را گل کنم! »

این مصاحبه درخشان امروز می‌تواند تداعی‌بخش پنالتی از دست رفته‌ی او مقابل تیم رسانه ورزش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)