مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطي که تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي ليگ برتر هشتم شروع خوبي نداشته و از هشت بازي تنها دو پيروزي و يازده امتياز كسب كرده است، هواداران پرشمار اين تيم که همواره طي ساليان گذشته عملکرد آن را زير ذره بين مي گيرند، در مقطع فعلي عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس را مقصر اصلي اين ناکامي‌ها مي دانند.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از ایسنا، آنها پس از تساوي خانگي ناباورانه تيم شان مقابل تيم قعرنشين وقت شاهين بوشهر، انتقادها را عليه انصاري فرد آغاز کردند. اين انتقادها در حالي مطرح مي شد که پيش از آن بازيکنان پرسپوليس نسبت به عدم دريافت مطالباتشان به رهبري کريم باقري اعتراض هاي شديدي را نسبت به مديريت باشگاه اعلام کرده بودند.

انصاري فرد خود در محافل رسمي و غيررسمي نرسيدن به ارنج اصلي و صحيح از سوي زلاتکو کرانچار سرمربي تيمش را دليل نتيجه نگرفتن مي دانست و در همان مقطع در مصاحبه اي گفت که براي اين تساوي به کرانچار اولتيماتوم خواهيم داد. موضع گيري انصاري فرد البته پس از مصاحبه کرانچار مبني بر اينکه هيچ اولتيماتومي از مديريت باشگاه و فرد ديگري دريافت نکرده، رنگ باخت. پس از آن هم آقاي مديرعامل از واژه تذکر به جاي اولتيماتوم استفاده کرد.

ماجرا به اينجا ختم نشد و پرطرفدارترين تيم آسيا که به زعم مديرش مي تواند بيش از پنج ميليون هوادار را سازماندهي کند، در هفته بعد مقابل تيم راه آهن هم به تساوي خانگي ديگري رسيد. اين نتيجه در حالي رقم خورد که پرسپوليس تا دقيقه پاياني بازي دو بر يک از ميهمان خود عقب بود. در جريان آن مسابقه و به خصوص لحظه اي که پرسپوليس کار را براي دومين بار به تساوي کشاند، هواداران اين تيم به شدت عليه مديرعامل باشگاه شعار دادند و او را علت ناکامي نتايج پرسپوليس مي دانستند.

انصاري فرد در آن شب به سختي و به کمک هفت نيروي محافظ توانست از مهلکه جان سالم به در ببرد. آن شرايط بي شک در تاريخ اين باشگاه بزرگ، بي سابقه بود و پرسپوليس به ياد ندارد زماني که مديرش در اين حد اعتبار داشته باشد!

انتقادها به حدي گسترده شد که زماني که انصاري فرد براي تماشاي ديدار تيم ملي فوتسال ايران مقابل برزيل به استاديوم دوازده هزارنفري آزادي رفته بود تا در آنجا به نوعي با علي سعيدلو رييس جديد سازمان تربيت بدني ديدار کند، تماشاچيان او را تنها نگذاشته و يکصدا خواهان کناره گيري وي از تيم محبوب شان شدند. جالب تر اين بود که تماشاچيان اروميه اي هم کاسه انصاري فرد را خالي نگذاشته و زماني که شاهد بازي تيم ملي اميد کشورمان برابر برزيل بودند، به زعم خود دين شان را براي اصلاحات در تيم شان ادا کردند.

اما در شرايطي که آقاي مديرعامل موکدا از سرمربي خواسته بود شرايطي ايجاد کند که آنها در هفته هشتم بتوانند پيروز باشند تا کمي از فشارهاي موجود کاسته شود اما پرسپوليس اولين شکست ليگ را در اين بازي مقابل پيکان متحمل شد تا به زعم هواداران کار براي انصاري فرد تمام شده باشد. وي براي ديدن بازي در ورزشگاه حاضر نشد چون مي دانست با کسب هر نتيجه اي باز هم مورد حمله هواداران قرار مي گيرد و البته پس از بازي در اقدامي اعلام به برکناري کرانچار کرد.

او خبر از برکناري کرانچار داد تا به نوعي نوک پيکان انتقاد را از مقابلش کنار زند، اما تنها دقايقي بعد از اعلام انصاري‌فرد باشگاه پرسپوليس (پيروزي) تغيير موضع داد و اين باشگاه اعلام كرد که سرمربي تيم فعلا برکنار شده تا در جلسه فردا (امروز) کميته فني تکليف او مشخص شود. در حالي آنها گزينه‌هايي را براي جانشيني سرمربي شان نام مي‌بردند كه طبق پيش بيني ها کرانچار در جلسه کميته فني براي ديدار جمعه مقابل استقلال تهران ابقا شد.

ناهماهنگي در باشگاه پرسپوليس به حدي رسيده است که پايگاه خبري اين باشگاه وقتي مدام خبر از اعلام آخرين نتايج جلسه کميته فني باشگاه مي دهد، نمي تواند تصميمات اين كميته و اتفاقي که درون مجموعه‌اش افتاده را انعکاس دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)