مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن بازدید از ورزشگاه امام رضا (ع) مدیر تیم های پایه و رئیس آکادمی این باشگاه را معرفی کرد.

مراسم معارفه مدیر جدید تیم های پایه و مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس روز جمعه با حضور جمعی از خانواده های بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های پایه برگزار شد.

در این مراسم جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس، محمد حسن عالمی را به عنوان مشاور مدیر عامل، مدیر تیم های پایه و رئیس آکادمی این باشگاه معرفی و بر تعامل هر چه بیشتر مدیریت جدید، کارشناسان، مسئولان ورزشگاه و اولیاء بازیکنان تاکید کرد.

قائم مقام باشگاه از اولیاء بازیکنان تیم های پایه خواست در صورت تمایل، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تنها در قبال اخذ رسید یا واریز به حساب قانونی باشگاه در اختیار بگذارند و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و ایجاد مشکلی با باشگاه در تماس باشند.

جمشید زارع در این مراسم، آغاز برنامه های اساسی مدیر عامل باشگاه جهت توسعه کمی و کیفی تیم های پایه مطابق با استانداردها و شاخص های اروپایی و با استفاده از تجارب اساتید متخصص و بهره گیری از دانش مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس را اعلام کرد.

وی همچنین در خصوص تاسیس مدارس فوتبال و راه اندازی آکادمی پیشرفته، تشکیل اردوهای فرهنگی ورزشی و همچنین ارتباط مستمر با اولیاء خانواده ها و ورزشکاران به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات آنان و نظارت کامل و دقیق از نحوه جذب بازیکنان و سیر مراحل پیشرفت آنان مطالبی بیان نمودند.

جمشید زارع در ادامه تصریح کرد: در خاتمه از تلاش های ارزنده کادر فنی تیم های پایه و مدیریت ورزشگاه امام رضا (ع) و پرسنل آن قدردانی می کنم و از شما می خواهم با جدیت و برنامه ریزی، از حداکثر ظرفیت ورزشگاه و امکانات جانبی آن برای شکوفایی استعدادها و ارتقاء سطح فنی تیم ها و بازیکنان اهتمام داشته باشید.
گفتنی است؛ قبل از این مراسم، لباس ها و تجهیزات مورد نیاز تیم ها که به دستور محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه تهیه شده بود، بین تیم های پایه توزیع شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)