مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با تاکید بر اینکه باید مشخص شود چه کسی دستور داده است زمین چمن ورزشگاه حافظیه را رنگ کنند، گفت: بازرسی این اداره کل در حال پیگیری دلیل رنگ آمیزی چمن این ورزشگاه است.

غلامرضا کمانه در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات به وجود آمده در ورزشگاه حافظیه شیراز ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازرسی این سازمان در حال پیگیری این اتفاق است که در این رابطه امروز کارگری را که این کار را انجام داده، را احضار کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید مشخص شود چه کسی دستور داده است زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز را رنگ کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پاسخ به این سئوال که "به چه دلیل چمن ورزشگاه حافظیه پس از انجام سه بازی خراب شده است"؟، اظهار داشت: این چمن مشکل عمده ندارد که بخواهیم پیمانکار را محکوم کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زردی چمن ورزشگاه به دلیل آبیاری در روز است و البته بخشی از چمن قارچی شده که با سم پاشی بر طرف می‌شود.

"فردوسی پور" حق توهین به مردم شیراز را ندارد

کمانه در ادامه صحبت‌هایش خود، با اشاره به صحبت مطرح شده از سوی مجری برنامه تلویزیونی 90 در مورد اینکه یک مرد در شیراز می‌خواهم که در خصوص اتفاقات ورزشگاه حافظیه پاسخ دهد، یادآور شد: "فردوسی پور" حق اهانت و توهین به مردم شیراز را ندارد.

وی تصریح کرد: ما به اینگونه برخوردها و سخنان اعتراض داریم و به طور حتم این توهین‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

فدراسیون فوتبال وضعیت "آیت الهی" را مشخص کند

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پاسخ به سئوال دیگر  در خصوص وضعیت هیات فوتبال استان فارس؟، تاکید کرد: فدراسیون فوتبال باید این وضعیت را مشخص کند. هرچند در حال حاضر "آیت الهی" ناظر ورزش و جوانان در ورزشگاه حافظیه است.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی است که در حال حاضر تعدادی از کارگران مشغول فعالیت در زمین چمن ورزشگاه حافظیه هستند.
 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)