عملیات بتن ریزی و ساخت سکوهای جدید استادیوم آزادی آغاز شد.

پس از شروع پروژه بهسازی سکوهای استادیوم آزادی از ابتدای سال جاری و انجام عملیات تخریب، زیرسازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای سکوهای سبک در این استادیوم، با تاکید سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های مداوم مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز سه شنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۲ عملیات بتن ریزی و ساخت سکوهای تماشاگران استادیوم آزادی آغاز شد.

این اقدام در راستای استانداردسازی و بهبود وضعیت سخت افزاری ورزش کشور و با تلاش شبانه روزی کارکنان و مهندسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با جدیت تمام در حال اجراست که ان شاءالله در آینده ای نزدیک و پس از نیم قرن، هواداران و تماشاگران شاهد نوسازی و به روزرسانی این سرمایه ملی باشند.

زیرسازی سکوهای تخریب شده ورزشگاه آزادی مراحل پایانی خود را طی کرده و پس از آن عملیات بتن ریزی سکوهای این ورزشگاه آغاز شده است. در همین راستا بعد از ظهر امروز سه شنبه ۶ تیرماه ١۴٠٢، مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در مجموعه ورزشی آزادی در جریان روند عملیات بتن ریزی و همچنین پیشرفت بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی قرار گرفت.

طی این بازدید مشاوران پروژه توضیحات خود در مورد فرآیند بتن ریزی و نحوه آماده سازی سکوهای ورزشگاه آزادی را به عسگریان ارائه کردند. در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بر اجرای دقیق و موشکافانه عملیات بهسازی سکوهای ورزشگاه آزادی تاکید کرد.

گفتنی است پس از بتن ریزی کار نصب گرادن ها آغاز می شود. پس از نصب گرادن ها و در مرحله آخر عملیات نصب صندلی ها بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)