مرجع خبری پرسپولیس : دقیقه 88 علی کریمی درست در لحظاتی که همه مدافعین تیمش جا مانده بودند خودش را به مهاجم شاهین رساند و موقعیت گل را از حریف گرفت.

 

بعد از خداحافظی کریم باقری از فوتبال ؛ پرسپولیس در لیگ دهم و بازی های جام حذفی خلاء یک کاپیتان کاریزماتیک را به شدت در میان نفراتش احساس کرد. بازوبندی که روزگاری بر بازوی پروین ، پنجعلی و عابدزاده بود در نهایت به بازیکنی رسید که آن را یک تکه پارچه خطاب می کرد.

 

مدافع جنجالی پرسپولیس پس از شکست سنگین تیمش مقابل صبا در ورزشگاه آزادی بازوبند کاپیتانی را روی مچ دستش بست تا سیل حاشیه ها بیشتر از همیشه به سمت پرسپولیس روانه شود. او که بعدها به عنوان یکی از مقصرین اصلی شکست سرخ ها معرفی شد، در واکنش به انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس و هواداران گفته بود: “بازوبند کاپیتانی فقط یک تکه پارچه است!”

 

با شروع لیگ یازدهم و بازگشت علی کریمی به پرسپولیس ؛ هیچ کدام از مدعیان کاپیتانی به خودشان اجازه ندادند در خصوص بستن این بازوبند اظهار نظر کنند. کریمی که طی دو سال گذشته تغییرات رفتاری قابل توجهی هم داشته است، حالا دوباره به بازوبند کاپیتانی تیمش شخصیت می دهد.

 

مردی که به جای فحاشی به هواداران تیمش بعد از شکست سنگین پرسپولیس مقابل رقیب سنتی به میان آن ها می رود و از هواداران دل شکسته عذرخواهی می کند. کاپیتان سرخ ها حالا بعد از هر مسابقه به رسم بازی های بوندس لیگا ، بازیکنان پرسپولیس را برای تقدیر از هواداران به 4 سوی ورزشگاه آزادی می برد.

 

کاپیتان پرسپولیس در لیگ یازدهم بجای شوخی های بچه گانه و ترساندن مسافران هواپیما ، به نمایندگی از جامعه فوتبال در مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی شرکت می کند و پیراهن امضا شده اش را به یک مادر دلشکسته هدیه می دهد.

 

او که در طرفه العینی آرزوی بلند قامت ترین جوان ایرانی را برآورده کرد ، همان مردی است که در شب تولدش به جمع کودکان بی سرپرست می رود و 33 سالگی اش را در میان آرزوهای کودکانه آن ها جشن می گیرد.

 

کریمی که در نیم فصل نخست تنها ناجی پرسپولیس در بسیاری از مسابقات بود ، حالا با هدایت دنیزلی در زمین مسابقه هم کیفیت متفاوتی را ارائه می کند. ستاره شماره 8 دیروز با تکنیک منحصر به فرد و تعصب مثال زدنی اش نقش عمده ای در پیروزی مقتدارنه پرسپولیس و بازگشت به یاد ماندنی دنیزلی به ورزشگاه آزادی داشت.


در هشتاد و هشتمین دقیقه مسابقه زمانی که مدافعین پرسپولیس در هوای پیروزی 4-1 مقابل حریف ، دست از تلاش کشیدند و در کورس با مهاجم شاهین قافیه را باختند، کاپیتان 33 ساله به زحمت خود را به مهاجم شاهین رساند و پس از زدن توپ نقش بر زمین شد اما موقعیت صد در صد گلزنی را از شاگردان فیروز کریمی گرفت.

 

اتفاقی که تنها بیانگر تعصب بی مثال کاپیتان شماره 8 پرسپولیس بود و البته با واکنش هواداران این تیم مواجه شد، آن ها که از بازی درخشان کاپیتان به وجود آمده بودند یکصدا با شعار “کریمی با تصب” از عملکرد درخشان جادوگر تشکر کردند، مردی که بدون شک، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برایش تنها یک تکه پارچه نیست!

پویا نوایی

نتهای گزارش اختصاصی / امانت داری– استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)