چهارشنبه 21 اسفند (11:57)

مرجع خبری پرسپولیس : مديران عامل 4 باشگاه ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با انتشار بيانيه اي از فدراسيون فوتبال درخواست كردند بازيكنان ملي پوش اين تيم ها را از حضور در تيم ملي معاف كنند.

تيم هاي فوتبال پرسپوليس، استقلال، سپاهان و صباي قم 4 نماينده ايراني در ليگ قهرمانان آسيا هستند كه بايد 27 و 28 اسفند دومين ديدار خود را در مرحله گروهي برگزار كنند.
تيم ملي ايران 24 اسفند در ديداري تداركاتي به مصاف كنيا مي رود و بازيكنان ملي پوش اين چهار تيم بايد در اردوي تيم ملي حضور داشته باشند. با توجه به اين موضوع عباس انصاري فرد، امير رضا واعظ آشتياني، محمد رضا ساكت و كريم ملاحي مديران باشگاه پرسپوليس، استقلال، سپاهان و صبا در اقدامي هماهنگ خواستار آن شدند كه به تيم ملي بازيكنان ندهند.

متن بيانيه به شرح زير است:
نظر به آغاز مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا و حضور تيم‌هاي استقلال و پيروزي تهران، صبا قم و فولاد مباركه سپاهان در اين دوره از رقابت ها و با توجه به مسابقه تداركاتي تيم ملي ايران در تاريخ 24/12/87 با عنايت به رقابت‌هاي دور اول قهرمانان در تاريخ 20 و 21 اسفند و دور دوم اين تورنمنت در 27 و 28 اسفند ماه موارد ذيل را به استحضار مي‌رسانيم.

1 – باشگاه فوق الذكر به عنوان نمايندگان رسمي ايران در ليگ قهرمانان آسيا حاضر خواهند شد و اين حضور فارغ از تعلقات رنگي و باشگاهي حضور ملي براي دفاع از حيثيت فوتبال ايران است كه لازم است همگان نگاهي ملي به 4 نماينده ايران در اين رقابت‌ها داشته باشند. سرمربيان تيم‌هاي مذكور معتقد هستند كه در صورت حضور بازيكنان در اردوي تيم ملي و مسابقه تداركاتي تيم در 24 اسفند كادر فني تيم ها در غياب بازيكنان كليدي خود مجال و فرصت مناسب را براي حضور برنامه هاي تاكتيكي در اختيار نخواهند داشت و قطعا قادر نخواهند بود تيم خود را به نحو شايسته و مقتدرانه براي مسابقات آسيايي 27 و 28 اسفند ماه مهيا نمايند.
2 – مسابقه 24 اسفند تيم ملي ايران در حالي كه ملي پوشان 4 تيم آسيايي ايران 3 روز قبل و 3 روز بعد از 24 اسفند در ميادين آسيايي به رقابت مي‌پردازند بسيار سخت و دشوار است و خستگي مفرط و آسيب ديدگي ملي پوشان 4 تيم نماينده ايران را موجب خواهد شد. با عنايت به موارد ذكر شده و با احترام به تيم ملي فوتبال ايران موكدا درخواست مي‌نماييم بازيكنان ملي پوش 4 نماينده ايران در باشگاه هاي آسيا را از تاريخ 20/12/87 لغايت 28/12/87 از حضور در تيم ملي معاف فرماييد تا امكان حضور قدرتمند 4 نماينده جمهوري اسلامي ايران در عرصه آسيا فراهم آيد. از بذل عنايت فدراسيون محترم جمهوري اسلامي ايران، كميته محترم تيم هاي ملي و سرمربي بزرگوار تيم ملي كشورمان صميمانه سپاسگزاريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)