مرجع خبری پرسپولیس : اينكه بازي كردن در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال با ساير تيم‌ها كاملا متفاوت است يك صحبت كليشه‌اي نيست و به دفعات اين مساله با حضور بازيكنان موفق ليگ در اين تيم‌ها ثابت شده است.

دو فصل پيش پرسپوليس، محمد علوي را از پاس همدان گرفت و اين بازيكن با آن پيشينه‌اي كه داشت نتوانست موفق باشد و به همين تيم برگشت.

 

امسال هم پس از جدايي بازيكناني مثل كريمي، پژمان نوري، زارع، پتروويچ، نيكبخت، توره، رحمان رضايي، واعظي و بهادر عبدي، عباس انصاري‌فرد نفراتي را جذب كرد كه تعدادي از آنها در ليگ هشتم جزو خوب‌هاي ليگ بودند مثلا اشپيتيم آرفي كه وقتي قراردادش را با پرسپوليس امضا كرد، مسوولان اين تيم از او به عنوان بهترين خريد فصل خود ياد كردند اما عملا ديديم كه او در طول يك فصل فقط يك بار موفق به گلزني شد و فقط در 4 بازي به طور ثابت شركت كرد و در هفت بازي هم بازيكن تعويضي بود و در 25 بازي هم روي نيمكت و سكو قرار داشت.

 

آنها اكبر صغيري را هم به عنوان بهترين گلزن ليگ يك جذب كردند و او هم فقط 2 دقيقه در بازي اول مقابل مس فرصت بازي براي پرسپوليس را به دست آورد و در نيم‌فصل هم به نفت تهران پيوست. عادل كلاه كج هم اگر چه بازي‌هاي زيادي براي پرسپوليس انجام داد اما هيچ‌وقت نتوانست آن بازي‌هاي خوبش را كه براي صبا انجام مي‌داد براي تيم جديدش هم به نمايش بگذارد. حتي ميثم بائو كه از خوب‌هاي ليگ هشتم بود، در اين فصل نتوانست شايستگي‌هايش را به نمايش بگذارد.

با اين شرايط پرسپوليس و حتي استقلال بايد نفراتي را به خدمت بگيرند كه جدا از توانايي‌هاي فني و تاكتيك‌پذيري، آمادگي حضور در تيم‌هاي بزرگ را هم داشته باشند و صرف اين كه فلان بازيكن در تيمش شرايط خوبي داشته، ملاك و تضميني براي موفقيت آنها در تيم‌هاي بزرگ نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)