خبرگزاری پرسپولیس : دوربین عنکبوتی بار دیگر در ورزشگاه آزادی نصب شد.

دوربین عنکبوتی امروز در ورزشگاه آزادی بار دیگر نصب شد. این دوربین مدتی در ورزشگاه آزادی نبود. اسپایدرکم دوربینی است که تصاویر بازی را از زاویه بالا فیلمبرداری می‌کند.

حدود 3000 تماشاگر برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی رفتند.

در حالی که تا 30 دقیقه دیگر بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان آغاز می شود هواداران ایرانی استقبال کمی از بازی به عمل آورده اند. تا این ساعت 15 حدود 3000 هوادار ایرانی برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی رفته اند.

* طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون نمی‌توانست تماشای این بازی را رایگان اعلام کند.

 تماشاگران به سه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران لقب‌هایی جدیدی دادند.

رحمان احمدی،علیرضا حقیقی و شهاب گردان سه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران هستند که در غیاب مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت شدند.

در بازی با لبنان احمدی دروازه‌بان اصلی است اما هر سه دروازه‌بان برای گرم کردن با هم به میدان آمدند و تماشاگران آنها را به این ترتیب تشویق کردند؛ حقیقی کاسیاس، رحمان دست طلایی و شهاب پرسپولیسی.

* در فهرست تیم ملی ایران 23 بازیکن حضور دارند و پژمان نوری نامش از فهرست خط خورده است. هادی عقیلی نیز شب گذشته اردو را ترک کرد.

* هنگام ورود تیم لبنان به زمین برای گرم کردن تماشاگران این تیم را هو کردند.

* 20 تماشاگر لبنانی در ورزشگاه حضور دارند.

* در روی سکوهای ورزشگاه بنرهایی با عنوان سکوی بدون دخانیات دیده می شود.

* اسکوربرد ورزشگاه آزادی یوم‌الله دهه فجر را تبریک گفت.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان از این قرار است: رحمان احمدی،سید جلال حسینی،پژمان منتظری،خسروحیدری،مهرداد پولادی،آندرانیک تیموریان،جواد نکونام،مجتبی جباری،اشکان دژاگه،مسعود شجاعی و رضا قوچان نژاد.

 

سه بازیکن از لیست تیم ملی خط خوردند. نام پژمان نوری،هادی عقیلی و سید جلال رافخایی سه بازیکنی بودند که از فهرست تیم ملی برای بازی مقابل لبنان خط خوردند. این در حالی است که هادی عقیلی سه شنبه شب اردوی تیم ملی را ترک کرده بود.

دیدار دو تیم ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)