مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در زمین چمن مجتمع مینی سیتی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در تمرین امروز تمام بازیکنان جدید اضافه شده به تیم به همراه کریم باقری حضور داشتند.

باقری که چند روز گذشته شایعه شده بود به علت اعتراض به وضع نامساعد باشگاه از حضور در تمرینات امتناع می کند با حضور در تمرین امروز به شایعات پایان داد.

عابدزاده همچون روزهای گذشته تمرینات را زیر نظر داشت و حسین عبدی که به تازگی به جمع کادر فنی پرسپولیس اضافه شده از روی سکوها به تماشای تمرین پرداخت. عابدزاده در نوبت صبح تمرینات توپی و در نوبت بعدازظهر تمرینات بدنسازی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود.

در این تمرین محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز که گفته می شد این فصل با باشگاه پرسپولیس همکاری نخواهد داشت، در کنار عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه در محل تمرین حضور یافت. خوردبین در حاشیه این تمرین گفت مذاکرات باشگاه با کریمی و خلیلی همچنان ادامه دارد و شایعه پیوستن این بازیکنان به استیل آذین یا تیمهای دیگر صحت ندارد.

عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز درپایان این تمرین در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه در چند مورد با مربیان خارجی تا توافق نهایی پیش رفتیم اما ناگهان آنها از حضور در ایران و پیوستن به پرسپولیس انصراف دادند. همین موضوع باعث شده تا دیگر نامی از مربیان در حال مذاکره نبریم و مطمئن باشید نام مربی که با وی به توافق برسیم را همزمان با حضور وی در ایران و در سر تمرینات تیم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: به احتمال زیاد تا شنبه نام مربی مد نظرمان اعلام خواهد شد.

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)