ستاره پرسپولیس با پاس گل به جمع سرخ‌ها پیوست.

مهدی ترابی ستاره‌ای که حالا با شماره ۲۱ در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود در دیدار اخیر سرخ‌ها پس از ۱۹۸ روز در بین پرسپولیسی‌ها در مستطیل سبز رویت شد.

آخرین حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس در دربی نیمه نهایی فصل قبل بود تا پس از حذف سرخ‌ها از آن رقابت‌ها مسیرش را از پرسپولیس جداکرده و راهی قطر شود.

او پس از ناکامی در العربی برابر مس نوین در شرایطی به میدان رفت که بازی خوب خود را با پاس گلی که به کمال کامیابی‌نیا داد، تکمیل کرد تا بازگشت خوبی را به جمع سرخ‌ها داشته باشد.

رکورد پرسپولیس حفظ شد

پرسپولیس درحالی برای دیدار برابر مس نوین کرمان به پیرزوی رسید که پیش از این دیدار که آمار جالبی را در جام حذفی برای کرمانی ها به ثبت رسانده بود و موفق شد این روند را ادامه دهد.

پرسپولیس در سال ۱۳۶۷ (۲ دیدار رفت و برگشت) مقابل شهرداری کرمان، سال ۱۳۹۰ در تقابل با مس رفسنجان و در سال ۱۳۹۳ در دیدار با گل‌گهر، مقابل نمایندگان فوتبال کرمان به میدان رفته و موفق شده بود با پیروزی، آمار بردهای صددرصدی در جام حذفی برابر این تیم‌ها در کارنامه خود ثبت کند و حالا با پیروزی که برابر مس نوین با نتیجه ۳ بر صفر به ثبت رساند، موفق شد این رکورد مثبت را همچنان ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)