پرسپولیس نیوز : هواداران تیم ملوان علیه مالک این باشگاه شعار دادند.

 پس از شکست ملوان مقابل پرسپولیس هواداران این تیم در ورزشگاه ماندند و شعارهایی را علیه حسین هدایتی مالک ملوان سر دادند. آنها با وساطت نیروی انتظامی به بیرون از ورزشگاه هدایت شدند.

* یحیی گل محمدی پس از اتمام مسابقه به سمت محمد احمدزاده رفت و او را در آغوش گرفت.

* احمدزاده سرمربی ملوان در پایان مسابقه به رختکن نرفت و مستقیما رهسپار سالن کنفرانس شد.

جالب‌ترین اتفاق نیمه دوم بازی پرسپولیس – ملوان بندرانزلی حضور مهرزاد معدنچی در میدان با بازوبند کاپیتانی بود.

پرسپولیس در این بازی سه کاپیتان داشت ، ابتدا محمد نوری با بازوبند وارد شد ، سپس در ابتدای نیمه دوم هادی نوروزی هنگام ورود به زمین کاپیتان شد و در دقایق پایانی مهرزاد معدنچی سومین کاپیتان پرسولیس لقب گرفت.

 * محمد احمدزاده که با عصا روی نیمکت ملوان حضور داشت قبل از شروع نیمه دوم از وسط زمین به سمت نیمکت ملوان آمد. آرام راه رفتن احمدزاده باعث شد وقفه‌ای در آغاز دوباره بازی ایجاد شود که همین موضوع تذکر ناظر بازی به این مربی را به دنبال داشت.

* قبل و بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس 2 فشفشه قرمز توسط هواداران این تیم در ورزشگاه روشن شد که باعث شد هواداران پرسپولیس به وجد بیایند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس تعدادی از هواداران این تیم به سمت جایگاه هواداران ملوان رفتند که از سوی نیروی انتظامی به جایگاه خود بازگردانده شدند.

* طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی 8 هزار نفر بازی امروز پرسپولیس – ملوان را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کردند.

* به محض اینکه مهرداد معدنچی بعد از مدت‌ها در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت هواداران این تیم به شدت این بازیکن را تشویق کردند. بعد از حضور معدنچی در زمین هادی نوروزی بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن سپرد.

* اعتراض مازیار زارع به تصمیم داور در یک صحنه و شوت کردن توپ توسط این بازیکن به نشانه اعتراض باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت علیه این بازیکن شعار سر بدهند. البته زارع از سوی هواداران ملوان تشویق شد.

* از حدود دقیقه 85 بازی هواداران پرسپولیس شروع به ترک ورزشگاه کردند.

* جایگاه هواداران ملوان در ورزشگاه آزادی توسط مامورین نیروی انتظامی محافظت شد.

* در اواخر نیمه دوم یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که کنار زمین حضور داشت روی نیمکت نشست و مجتبی حسینی برای هدایت بازیکنان پرسپولیس به کنار خط آمد. البته استرس گل‌محمدی باعث شد تاچند بار او کنار حسینی بیاید و دستورات تاکتیکی خود را به دستیارش منتقل کند.

* هواداران پرسپولیس در پایان بازی علیه مازیار زارع شعار دادند.

* کریم انصاری‌فرد پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی نزد محمد احمدزاده، سرمربی ملوان رفت و با او خوش و بش کرد.

* امیرحسین فشنگچی با اخطاری که در این بازی گرفت 3 اخطاره شد و نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته سی وچهارم لیگ برتر همراهی کند.

پس از آنکه ملوانی ها زارع را تشویق کردند پرسپولیسی ها می گفتند تو که شیش تا می خوری نباید حرف اضافه بزنی!

گزارشگر بازی که گویا اسامی بازیکنان را از روی یک لیست پراشتباه می خواند بارها نام ولاتکو بازیکن پرسپولیس را اشتباه تلفظ کرد. وی ولاتکو گروزدانفسکی را "زلاتکو کروز" ! خطاب می کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)