تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را در حالی به انجام رساند که بعد از مدت‌ها ملی‌پوشان هم در آن حضور داشتند.

سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را با حضور چهره‌های جدید برگزار کردند. ابوالفضل بابایی و ارونوف بازیکنان تازه پیوسته به تیم، در تمرین امروز حضور پیدا کردند و مورد استقبال و تشریفات مربوط به آن از سوی بازیکنان قرار گرفتند ولی با دستور سرمربی، با توجه به روز نخست حضورشان، اختصاصی کار کردند تا شرایط آنها ارزیابی شود.
تمرین امروز همچنین با حضور ملی‌پوشان همراه بود. علیرضا بیرانوند و محمد حسین کنعانی‌زادگان که حدود ۳۵ روز در اردوی تیم ملی و بازی‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشتند بعد از استراحتی که کادر فنی به همین دلیل به آن‌ها داده بود، در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.
حضور مجدد بیرانوند همچنین با معارفه جرسی انیسیو مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس همراه بود که کار خود را از امروز آغاز کرد.
جرسی انیسیو، مربی دروازه‌بان‌های جدید تیم نیز امروز به تمرینات اضافه شد و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
تمرین امروز ۷۵ دقیقه به طول انجامید. کار با توپ، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، سانتر از جناحین، حمله به دروازه از مرکز زمین، شوتزنی و فوتبال درون تیمی بخش‌های مختلف برنامه امروز بود.
در این تمرین یک هوادار سندروم دان هم حضور پیدا کرد که با استقبال اعضای تیم همراه بود و با او عکس یادگاری گرفتند.
گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی آلومینیوم اراک را فردا انجام خواهد داد و اعضای تیم پس از آن با دو دستگاه اتوبوس، زمینی راهی اراک خواهند شد.
بازیکنان تیم با امین، هوادار پرسپولیسی مبتلا به سندروم داون عکس یادگاری گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)