پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور ملی‌پوشان و در غیاب ماهینی برگزار شد.

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت از ساعت 17 امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*در تمرین امروز جلال حسینی و مهرداد پولادی که در تیم ملی بزرگسالان بودند به همراه خانزاده و عابدزاده که در تیم ملی امید بودند در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کردند. البته این بازیکنان با دستور گل‌محمدی به ریکاوری پرداختند تا خستگی آنها ناشی از همراهی تیم ملی برطرف شود.

*حسین ماهینی تنها ملی‌پوش غایب تمرین امروز بود که با اجازه کادر فنی قرار است از فردا پرسپولیسی‌ها را همراهی کند.

*رضا حقیقی نیز پس از چند روز غیبت و سفر به مشهد مقدس در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را دنبال کرد. حقیقی تا بعد از بازی با پیکان باید فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی داشته باشد.

*شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز امروز در جلسه‌ای با ملی‌پوشان به آنها خسته ‌نباشید گفت و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*علی کریمی که با اعلام دکتر کیهانی رسماً اعلام شد که رباط پای او جوش خورده است در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان حضور و با آنها به تمرین پرداخت. گفتنی است کریمی برای بازی پرسپولیس مقابل داماش مشکلی ندارد و فقط اعلام شده باید در شرایط بدنی ایده‌آل قرار گیرد.

*در هنگام فوتبال تمرین نیز علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به میدان رفتند. پاس‌های زیبای کریمی و گل‌زنی رضایی، انصاری‌فرد و قاضی باعث شد تا بارها این بازیکنان مورد تشویق قرار گیرند. کادر فنی نیز بابت هماهنگی این مهاجمان و کارهای ترکیبی آنها بسیار راضی و خرسند بود.

*با اعلام حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس که امروز سال 92 را به خبرنگاران تبریک گفت تمرینات پرسپولیس فردا جمعه و شنبه یعنی 48 ساعت قبل از دیدار مقابل پیکان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

*تغییرات مکرر گل‌محمدی در فوتبال تمرینی نمایان بود و به احتمال فراوان پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان با چهره‌ای جدید به میدان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)