مرجع خبری پرسپولیس :  مهدی مهدوی کیا که سال قبل به فوتبال ایران بازگشت و به عضویت تیم استیل آذین درآمد، در پایان فصل جاری  به احتمال فراوان به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت.

به نقل از برنا، کاپیتان استیل آذین که قراردادش در پایان فصل جاری لیگ برتر به پایان می رسد، برای بازگشت به جمع سرخپوشان چند هفته به پایان لیگ دهم اعلام آمادگی کرده و تصمیم دارد که سال های پایانی دوران بازیگری اش را در تیم اسبق خود به پایان برساند.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیم فصل آینده خود با هیچ مربی ای مذاکره نکرده و در عین حال از علی دایی نیز برنامه ای نگرفته است، اما خبر می رسد که برای بازگشت مهدوی کیا به پرسپولیس با وی مذاکره شده و او به این درخواست پاسخ مثبت داده است.

 

 

با توجه به اینکه قرارداد یک و نیم ساله مهدوی کیا در پایان فصل جاری با استیل آذین به پایان می رسد مانعی برای انجام این انتقال وجود ندارد.

 

کاپیتان تیم استیل آذین در این خصوص در گفت وگو با دوربین برنامه 90 در 90 گفت: اگر به پرسپولیس نرفتم به خاطر شرایط قراردادم بود وخودم دوست دارم فوتبالم را با پیراهن پرسپولیس تمام کنم.

مهدوی کیا که قراردادش با استیل‌آذین در پایان همین فصل به پایان می‌رسد ادامه داد:من با دایی هیچ مشکلی ندارم. او همبازی و مربی من بوده است.  در مورد بازی با پرسپولیس هم حرف خاصی ندارم. باید به بازی های بعد فکر کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)