مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود به احتمال فراوان مهدوی کیا شکار بزرگ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواهد بود .

مهدی مهدوی‏کیا جزو آن دسته از لژیونرهای پرسپولیس بود که وعده داد روزی در این تیم فوتبالش را به پایان خواهد رساند. بعد از اینکه پرسپولیسی‏ها فصل قبل با کشاندن علی کریمی به ایران و این باشگاه بمب خبری لیگ را ترکاندند، بی‏میل نیستند تا برای فصل جدید هم مهدوی‏کیا را قرمزپوش کنند.
مهدوی‏کیا پس از 10 سال حضور در لیگ آلمان، در فصل اخیر بوندسلیگا شرایط چندان خوبی در اینتراخت فرانکفورت نداشت و دراکثر بازی‏های این تیم ذخیره بود. هرچند مهدوی‏کبا زندگی راحتی در آلمان دارد و حتی در این کشور به تجارت مشغول است با این حال قصد ندارد به فوتبال باشگاهی‏اش خاتمه دهد و چنانچه از باشگاه‏های آلمان پیشنهاد نداشته باشد بی‏میل نیست به پرسپولیس برگردد.
دراین‏باره عباس انصاری‏فرد مدیرعامل پرسپولیس به تکاپو افتاده هرطور شده پای این بازیکن محبوب را به پرسپولیس باز کند. وی چندی پیش با مهدوی‏کیا تماس گرفته و خواستار حضور او در پرسپولیس شده است. گویا مهدوی‏کیا در این مورد ابراز تمایل کرده و همه چیز را منوط به پایان بوندسلیگا کرده است. او به انصاری‏فرد گفته چنانچه پیشنهاد چشمگیری از آلمان نداشته باشد بی‏میل نیست سال‏های آخر حضورش در فوتبال را با پیراهن پرسپولیس سپری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)