شایعه بازگشت هافبک سابق پرسپولیس به جمع سرخپوشان چند روزی است که در حال گردش در فضای مجازی است اما باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ اقدامی برای بازگرداندن این بازیکن انجام نداده‌است.

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر بازگشت نوراللهی به جمع سرخپوشان مطرح شده‌ و این درحالی است که این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و هیچ مذاکره‌ای بین وی و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت صورت نگرفته است.

نوراللهی در شرایطی به شباب الاهلی اضافه شد که تا آخرین روزها منتظر تمدید قراردادش با پرسپولیس بود و مسوولان وقت هم قول‌هایی مبنی بر حل مشکلات در قرارداد جدید به وی داده بودند و همین موضوع موجب شد تا او برای تمدید قراردادش با پرسپولیس صبر کند اما در نهایت با عملی نشدن وعده‌ها و تغییر شرایط، نوراللهی به شباب الاهلی پیوست.

نوراللهی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم جدیدش، به یکی دو هفته زمان نیاز داشت و پس از آن نیز رفته رفته به یکی از مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت «مهدی علی» تبدیل شد. گل زیبای چند هفته قبل نوراللهی و تاثیر زیاد وی در نتایج خوب شباب الاهلی هم موجب شد تا سرمربی تیم در چند مصاحبه اخیرش از این بازیکن تمجید کند. البته در ابتدای حضور نوراللهی، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت جذب بازیکن خارجی جدید، نوراللهی از فهرست تیم اماراتی خارج می‌شود اما این موضوع هم صحت نداشت.

با این اوصاف، شواهد از این حکایت دارد که بازگشت نوراللهی به جمع سرخپوشان دست کم در زمان قراردادش با شباب‌الاهلی بعید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)