مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تاکید کرد، تیم فوتسال پرسپولیس تنها به واسطه شرایط بازیکنان این تیم به لیگ برتر بازگشته است.


عباس ترابیان ضمن اعلام خبر بازگشت تیم فوتسال پرسپولیس به لیگ برتر اظهار داشت: علت اساسی که با بازگشت تیم فوتسال پرسپولیس به لیگ برتر موافقت کردیم، شرایط بازیکنانی بود که با این تیم قرارداد داشتند.

 

 

وی در ادامه افزود: این بازیکنان که بیشترشان اسم و رسمی در فوتسال ندارند، با تیم‌های دیگر قرارداد نبسته بودند و شاید اگر یک فصل بیرون می‌ماندند، به آینده آنها لطمه وارد می شد. ما هم به خاطر این بازیکنان موافقت کردیم، پرسپولیس این فصل هم در لیگ برتر بازی کند.

 

رئیس سازمان لیگ فوتسال خاطر نشان کرد: ما خود را تنها حامی باشگاه‌ها نمی دانیم و وظیفه داریم از بازیکنان نیز حمایت کنیم. در چند روز گذشته بارها بازیکنان تیم پرسپولیس با من تماس گرفتند و خواهان زمینه بازگشت این تیم به لیگ برتر شدند.

 

ترابیان افزود: به واسطه مواردی که عنوان کردم طی تماسی که با آقای کاشانی داشتم، شرایط بازگشت تیم پرسپولیس به لیگ برتر فراهم شد و این باشگاه در سریع ترین زمان ممکن مدارک حضور در مسابقات را به سازمان لیگ ارائه کرد.

 

وی با تاکید براینکه دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال با حضور 14 تیم که یکی از آنها پرسپولیس است، برگزار می شود، افزود: من در اینجا باید از باشگاه‌های بنیاد مسکن فارس و فرش آرای مشهد که مهیای حضور در دیدار پلی‌آف برای حضور در لیگ برتر فوتسال شده بودند، تشکر کنم.

 

رئیس سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: آنها از اینکه بازی‌شان لغو شده ناراحت هستند. قطعا حق با دو باشگاه بنیاد مسکن و فرش آراست، چرا که آنها امیدهای حضور در لیگ برتر فوتسال را از دست دادند. این دو باشگاه همیشه با کمیته فوتسال همکاری داشته‌اند و امیدوارم در فصل آینده جزو تیم‌های موفق لیگ دسته اول باشند.

 

در روزهای ابتدایی هفته جاری و به دنبال انتقال وحید شمسایی به تیم گیتی پسند اصفهان مسئولان باشگاه پرسپولیس تهدید کردند، در صورتی که این بازیکن به جمع سرخپوشان بازنگردد یا اینکه نیمی از رقم قراردادش با باشگاه اصفهانی به پرسپولیس تعلق نگیرد، از لیگ برتر فوتسال کناره گیری خواهد کرد.

 

این تهدید فقط برای چند روز عملی شد و روز پنجشنبه سازمان لیگ فوتسال خبر بازگشت پرسپولیس به لیگ برتر فوتسال را رسما اعلام کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)