مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی با یارگیری کریمی توانست موازنه قدرت را به هم بریزد و دوباره بر چربش جناح خود در این ماراتن شطرنج وار بیافزاید .

 

در حالی که بازی شطرنج میان علی دایی و حبیب کاشانی لحظه به لحظه قوت می گیرد و در روزهای گذار فوتبال ایران از سازمان گرایی به تبدیل وزارتخانه شدن، مدیران فعلی دو تیم پایتخت سعی می کنند قبل از ایجاد تغییرات و انتخاب رئیس جدید مجامع دو باشگاه، پایگاه خود را در این تیم ها مستحکم کنند.

 

در حالی که طبق گفته حبیب کاشانی ماموریت اداری او 9 خرداد ماه در پرسپولیس به پایان رسیده و چنانچه گفته نمایندگان مجلس، رئیس سازمان بازرسی کشور و شورای نگهبان را ملاک قرار دهیم که در ابتدای سال جدید حق امضای رئیس سازمان ورزش از اعتبار قانونی افتاده است و مسئول اداره ورزش کشور به رغم مدیریت ورزش، حق امضا نداشته، معنایش این خواهد بود که هنوز درخواستی برای سازمان آموزش و پرورش ارسال نشده تا حبیب کاشانی باری دیگر به ورزش مامور شود.

 

در این شرایط او دیروز با خرید علی کریمی توانست شوک ناگهانی را به هواداران وارد کند و با این خرید در شرایطی که پس از گفته های دایی در برنامه 90، در موضع دفاعی قرار گرفته بود و دایی هم با ارائه برنامه کاری اش برای فصل بعد سعی داشت به هواداران بگوید می خواهد در این تیم بماند، کاشانی با جذب کریمی توانست موازنه قدرت را به هم بریزد .

 

 

جالب اینجاست که از مدت ها قبل همه اهالی فوتبال می دانستند نام علی کریمی در صدر لیست بازیکنان حمید استیلی برای حضور در پرسپولیس قرار دارد و خود کریمی نیز بارها در مصاحبه هایش و نوشته های سایت رسمی اش تاکید کرده بود تحت هر شرایطی و با حضور هر مربی به پرسپولیس بازخواهد گشت اما منابع خبری مختلف، هم از نزدیکان به دایی و هم نزدیکان به باشگاه و علی کریمی می گویند، نام کریمی در فهرست ارائه شده از سوی مربی قهرمان جام حذفی به باشگاه هم قرار داشته. خبری که البته قابل تائید نیست. با این وجود جذب کریمی، توانست قدرت رقبای دایی را در این موازنه قدرت افزایش دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)