خبرگزاری پرسپولیس : جلسه کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز(سه شنبه) با تصمیم حمید استیلی به دلیل غیبت محمد رویانیان لغو شد.

در حالی که قرار بود جلسه کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز به وسیله حمید استیلی مسئول این کمیته برگزار شود به دلیل سفر مدیرعامل این باشگاه لغو شد.

قرار شد این جلسه هفته آینده و با حضور ‍رویانیان برگزار شود.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت درصورتی که بازیکنان کمتری برای دیداربا ازبکستان به تیم ملی دعوت شوند در دبی اردویی را برگزار کنند.

همچنین قرار است رویانیان پس از بازگشت از سفر جلسه نهایی را با علی کریمی برگزار کند و به احتمال فراوان این بازیکن به پرسپولیس بازگردد.

یک منبع آگاه نیز در این خصوص احتمال بازگشت علی کریمی را زیاد دانست.

 

 

قرار بود ديروز نشستی با حضور رويانيان، استيلي، شيريني و وكيل علي كريمي برگزار شود كه به خاطر جلسات ديگر رويانيان و وكيل كريمي كه نتوانستند به موقع خود را به باشگاه برسانند منتفي شد.

روز گذشته رويانيان و وكيل علي كريمي به صورت تلفني با هم در ارتباط بودند و قرار شد در نشستي كه روز چهارشنبه يا صبح پنج‌شنبه برگزار مي‌شود،بازگشت علي كريمي به گونه‌اي كه هم شأن علي كريمي حفظ شود و هم شأن مانوئل ژوزه قطعی شود، حتی او در ترکیب قرار نگیرد قرار نیست از پرسپولیس جدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)