تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل ویتنام به بُردی پرگل دست یافت.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت 15 امروز (پنجشنبه – به وقت ایران) در دومین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی در ورزشگاه لین‌پینگ شهر هانگژو به مصاف تیم امید ویتنام رفت و این دیدار با پیروزی 4 بر صفر خاتمه یافت.

ارسلان مطهری در دقیقه 4، سامان تورانیان در دقیقه 47، مهدی ممی‌زاده در دقیقه 53 و آریا برزگر در دقیقه 2+90 زننده چهار گل امیدهای ایران در این دیدار بودند.

امید ایران با ترکیب سیدحسین حسینی، حسین گودرزی، سامان فلاح، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، امید حامدی‌فر (61 – فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو (82 – غلامرضا ثابت‌ایمانی)، امیر جعفری (61 – سینا شاه‌عباسی)، مهدی ممی‌زاده (72 – محمدرضا غبیشاوی) و امیرارسلان مطهری (72 – آریا برزگر) به میدان رفت.

پیش از این دیدار هم تیم فوتبال امید عربستان با نتیجه 3 بر صفر مغولستان را شکست داده بود. با توجه به تساوی بدون گل ایران و عربستان در روز اول، ملی پوشان امید با چهار امتیاز و تفاضل گل 4+ صدرنشین گروه B مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو شدند.

تیم فوتبال امید ایران روز یکشنبه و در بازی سوم خود در این چارچوب باید به مصاف مغولستان برود و عربستانی‌‌ها هم مقابل ویتنام قرار می‌گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)