مرجع خبری پرسپولیس : مازیار زارع و محمد نوری به عنوان بازیکنان برتر پرسپولیس در مسابقات برابر ملوان انزلی و استقلال تهران معرفی شدند.

 

به گزارش مرجع خبری در نظرسنجی هفتگی انتخاب بازیکن هفته پرسپولیس ، مازیار زارع گلزن پرسپولیس در بازی برابر ملوان انزلی با 741 رای معال 48/5 درصد آرا از مجموع 1529 رای به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار انتخاب شد .

 

غلامرضا رضایی ، امیرحسین فشنگچی و محمدپروین با 12 ، 11 ، 7 درصد آرا رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

صفحه آمار

 

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اینکه در بازی برابر استقلال شکست خورد یک گل زیبا توسط محمد نوری به ثمر رساند که به وسیله داور مردود اعلام شد و اکثریت دقایق این مسابقه را نیز در اختیار خود داشت . محمد نوری هافبک طراح و گلزن پرسپولیس در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی شصت و نهم انتخاب شد.

 

نوری از میان 4099 رای ارسال شده از سوی هواداران ، 1803 رای معادل 44 درصد آرا را از آن خود کرد و در رده نخست جای گرفت . پس از وی شیث رضایی ، امیرحسین فشنگچی و علیرضا حقیقی با 34 ، 7 و 6 درصد رده های دوم تا چهارم بهترین بازیکنان پرسپولیس را به خود اختصاص دادند.

 

صفحه آمار

 

این برای پنجمین بار است که نوری به عنوان بازیکن هفته پرسپولیس انتخاب شده و تا کنون در صدر جدول رده بندی بهترین بازیکنان پرسپولیس قرار دارد. نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در طول مسابقات لیگ برتر برگزار شده و در پایان با جمع امتیازات هر بازیکن ، بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب خواهد شد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)