مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني چند روز پس از گرفتن حكم سرپرستي باشگاه پرسپوليس در مصاحبه‌اي عنوان كرد كه تني چند از نفرات مازاد اين تيم براي به دست آوردن فرصت جهت بازي، در نيم فصل به صورت قرضي به تيم‌هاي ديگر واگذار خواهند شد و با نزديك شدن به تعطيلات نيم‌فصل از هم اكنون گمانه‌زني‌ها براي مشخص شدن نفرات خروجي پرسپوليس شروع شده است.

به طور مشخص برخي از نفرات قرمزپوشان پايتخت با توجه به سابقه و نام و آوازه خود از شرايط فعلي و عدم كسب فرصت بازي به صورت ثابت دلخور هستند و در مصاحبه‌هاي خود به كنايه و در لفافه از تمايل براي رفتن به تيمي ديگر صحبت به ميان آورده‌اند. محسن خليلي، حسين بادامكي و نبي‌ا… باقري‌ها جزو اين دسته از نفرات هستند ضمن اينكه بدون ترديد امثال محمد پروين هم گرچه نارضايتي خود را علني ابراز نكرده‌اند ولي در صف ناراضيان و متقاضيان جدايي در صورت تداوم سكونشيني قرار دارند.

نگاهي به مجموعه پرتعداد بازيكنان پرسپوليس نشان مي‌دهد كه قرمزها و برخي پست‌ها با ترافيك شديد و در معدود پست‌هايي هم با كمبودهاي آشكار در تركيب خود مواجه هستند. در حال حاضر با وجود نوروزي، آرفي، خليلي، وسلي، زارعي، حلافي و صغيري پرسپوليس در نوك حمله ترافيك دارد يا با حضور بائو، شيري، حوار، باقري، پروين و بادامكي در نقش هافبك‌هاي تهاجمي‌اش هم نيروي مازاد دارد ولي در نقطه مقابل اين تيم فقط دو هافبك دفاعي تخصصي به نام كلاه‌كج و آقازماني دارد و با توجه به علاقه كرانيكار به سيستم 1-3-2-4 حضور اين تعداد هافبك دفاعي براي يك دوره ليگ 34 هفته‌اي اصلا مناسب نيست. آن هم در حالي كه براي چهار پست جلوتر يعني سه هافبك تهاجمي و يك مهاجم 13 نفر در فهرست پرسپوليس ديده مي‌شوند.

به هرحال در اين شرايط و طبق گفته كاشاني تني چند از نيروهاي مازاد پرسپوليس راهي تيم‌هاي ديگر خواهند شد اما قرمزها يك مورد ويژه هم براي نيم فصل دارند و آن هم جذب علي كريمي است كه با توجه به اظهارنظر اخير هدايتي مبني بر تمايل به اين كار تقريبا مسجل به نظر مي‌رسد. حالا پرسپوليسي‌ها بايد براي جذب كريمي معاوضه بازيكن با استيل‌آذين داشته باشند و بايد ديد كه تيم فعلي جادوگر روي كداميك از قرمزها دست خواهد گذاشت. به صورت طبيعي و روي كاغذ علي كريمي در شرايط فعلي با هيچ بازيكني قابل قياس نيست و پر بيراه نيست اگر باشگاه استيل‌آذين براي جبران جاي خالي كريمي و برطرف كردن نقاط ضعف خود دست روي دو يا چند بازيكن پرسپوليس بگذارد.

تا پيش از اين و با توجه به ضعف دروازه‌بان‌هاي استيل‌آذين صحبت از عليرضا حقيقي بود ولي دو مشكل در اين راه وجود دارد، اول اينكه خود عليرضا هم گلر چندان مطمئني نيست و در ثاني پرسپوليس به جز معمارزاده فقط حقيقي را با تجربه حضور در سطح اول فوتبال ايراني در فهرست نفراتش دارد و اصلا شرط عقل نيست كه اين تيم بخواهد اين نيم فصل را فقط با معمارزاده سپري كند. گزينه‌هاي بعدي مي‌توانند محسن خليلي و حسين بادامكي باشند كه هر دو نفر در زمان حضور استيلي به عنوان مربي پرسپوليس جزو خوب‌هاي اين تيم بودند و هميشه فيكس بودند، ضمن اينكه مهدي شيري هم با توجه به اينكه هم پست كريمي محسوب مي‌شود مي‌تواند مورد توجه استيل‌آذين باشد و بايد ديد كه كرانيكار با جدايي كداميك از اين نفرات موافقت مي‌كند.

البته گزينه‌هاي ديگري هم براي قرض دادن به تيم‌هاي ديگر وجود دارد، از جمله سعيد حلافي كه به زعم درخشش در تورنمنت امارات در ترافيك خط حمله پرسپوليس گير كرده و حالا فولاد را كه با دو مهاجم رباط پاره كرده دست به گريبان است، خواهان خود مي‌بيند. در عين حال ابراهيم شكوري مدافع فصل قبل پيام هم به‌رغم توانايي‌هاي خود هنوز نتوانسته به تركيب پرسپوليس راه پيدا كند و مي‌تواند براي تيم‌هايي چون تراكتورسازي، مس و ابومسلم كه با كمبود عناصر دفاعي دست به گريبان هستند گزينه خوبي براي جذب در نيم فصل باشد. محمد پروين هم مسلما مي‌‌تواند در تعطيلات نيم فصل مشتريان دست به نقد زيادي داشته باشد و نبي‌ا… باقري‌ها هم دست كمي از او ندارد ولي به هر حال هنوز زود است در اين مورد بحث زيادي انجام شود چون فرصتي تقريبا يك ماهه با پنج بازي ديگر تا نيم فصل باقي‌مانده و معلوم نيست كه تا آن موقع اصلا حبيب كاشاني سرپرست باشگاه يا كرانيكار سرمربي اين تيم بمانند. اگر عمر مديريت و مربيگري آنها تا آن زمان كفاف داد منتظر تغيير در جمع نفرات پرسپوليس باشيد وگرنه بازهم باید در این بلاتکلیفی بمانیم…
منبع:روزنامه گل
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)